تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 48921

راه اندازی سایت به ساده ترین شکل ممکن در میزبان فا

راه اندازی سایت به ساده ترین شکل ممکن در میزبان فا

کسب و کارهای اینترنتی با سرعت بسیار زیاد در حال گسترش هستند و تا آینده ای بسیار نزدیک سهم بسیار بیشتری از بازارهای سنتی خواهند داشت! این موضوع یک زنگ خطر و در عین حال فرصتی جدید به شمار می رود. زنگ خطر برای کسب و کارهایی که هنوز خود را با شرایط جدید و …

کسب و کارهای اینترنتی با سرعت بسیار زیاد در حال گسترش هستند و تا آینده ای بسیار نزدیک سهم بسیار بیشتری از بازارهای سنتی خواهند داشت! این موضوع یک زنگ خطر و در عین حال فرصتی جدید به شمار می رود. زنگ خطر برای کسب و کارهایی که هنوز خود را با شرایط جدید و تکنولوژی همگام نکرده اند و فرصتی جدید برای کسب و کارهایی که وارد این حوزه شده اند.

همانطور که می دانید وب سایت ها جزو ساختار اصلی کسب و کارهای اینترنتی هستند و نمی توان بدون وجود آنها روند کاملی را طی کرد. بر همین اساس بهتر است قبل از هر چیزی اقدام به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود نمایید و سپس با روشهای متعدد نسبت به مدیریت و توسعه آن اقدام نمایید.

 

نحوه راه اندازی سایت به روش عادی – روال سخت

در راه اندازی سایت به روش عادی می بایست ملزومات سایت را تهیه کرده و نسبت به نصب سایت ساز اقدام نماییم. دامنه، هاست و سایت ساز جزو ملزومات اصلی هستند و بدون هر یک از این ها نمی توان سایتی را راه اندازی کرد. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای سایت و سایت ساز نیز به عنوان یک نرم افزار مدیریت محتوا – ارکان اصلی سایت را تشکیل می دهند. در مرحله اول می بایست یک دامنه را به منظور آدرس سایت ثبت نمود و سپس اقدام به خرید هاست برای سایت کرد. در هنگام خرید هاست نیز می بایست به سازگاری هاست با سایت ساز مورد استفاده توجه داشت. پس از خرید هاست نیز یکسری اطلاعات شامل نام کاربری، رمزعبور، اطلاعات DNS و … برای ما ارسال می شود که می بایست مقادیر DNS را بر روی دامنه ثبت شده تنظیم کنیم تا در اصطلاح، دامنه و هاست با یکدیگر ست شوند. در واقع dns ها کلید اتصال هاست و دامنه به یکدیگر هستند. پس از انجام اینکار و ست شدن آنها می توانیم نسبت به نصب سایت ساز اقدام نماییم. هر سایت ساز نیز بسته به ساختار، روال متفاوتی دارد که می بایست طبق راهنمای تولید کننده آن مسیر نصب را طی کرد.

میزبانفا

نحوه راه اندازی سایت به روش آسان در میزبان فا

شرکت میزبان فا با بیش از یک دهه تجربه موفق و طلایی در زمینه میزبانی وب و ثبت دامنه، یک طرح بسیار ویژه را برای افرادی که با نحوه راه اندازی سایت آشنایی ندارند تدارک دیده است! در این طرح شما تنها با ثبت یک سفارش ساده، پس از چند ساعت یک سایت راه اندازی شده و آماده به کار را تحویل می گیرید!!! روال کار به این شکل است که پس از ثبت سفارش، عوامل فنی میزبان فا مراحل راه اندازی سایت را انجام داده و پس از پایان کار، آنرا به شما تحویل می دهند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در قالب خرید هاست بوده و در صورت ثبت سفارش با دوره پرداخت سالانه سرویس شما مشمول دامنه رایگان، قالب حرفه ای رایگان و تخفیف ویژه خواهد شد! یعنی ثبت یک سفارش ساده برابر است با یک سایت راه اندازی شده با قالب حرفه ای!

برای انجام اینکار کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید:

چنانچه در هر مرحله از سفارش نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با همکاران ما که بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در ارتباط باشید.

همچنین در صورت تمایل به مشاهده و سفارش سرویس های دیگر میزبان فا کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.