تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
کد خبر : 70948

راهنما خرید آینه کنسول در سال ۱۴۰۱

راهنما خرید آینه کنسول در سال ۱۴۰۱

آینه کنسول یا میز کنسول جزو وسایل تزئینی خانه می باشد که در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی یا راهرو کاربرد دارد. آینه کنسول‌ها بهترین مکان جهت گذاشتن وسایل تزئینی مانند گلدان، عکس‌ها و دیگر وسایلی می باشد که نشان‌دهنده‌ی روحیات خاص شما می باشد و به خانه حال و هوایی خودمانی، گرم و صمیمانه می‌دهد. …

آینه کنسول یا میز کنسول جزو وسایل تزئینی خانه می باشد که در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی یا راهرو کاربرد دارد. آینه کنسول‌ها بهترین مکان جهت گذاشتن وسایل تزئینی مانند گلدان، عکس‌ها و دیگر وسایلی می باشد که نشان‌دهنده‌ی روحیات خاص شما می باشد و به خانه حال و هوایی خودمانی، گرم و صمیمانه می‌دهد. به جز شخصی‌سازی کردن خانه، گذاشتن آینه کنسول‌ها در راهرویی باریک و کوچک خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. آینه کنسول‌ها انواع و اندازه‌های مختلفی دارد و با مصالح متفاوتی هم ساخته می‌شود. آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول اسپرت دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند و آینه کنسول چوبی نوعی از میز کنسول می باشد که سالیان سال مهمان خانه‌ها بوده است. در ادامه این مقاله راهنما خرید آینه کنسول در سال ۱۴۰۱ هومینه همراه ما باشید.

محل قرارگیری آینه کنسول 

نکته مهم در مورد راهنمای خرید آینه کنسول توجه به فضایی می باشد که می خواهید آن را قرار دهید . با توجه به ابعاد و اندازه فضا ، نوع چیدمان و سبک دکوراسیون می‌توان مناسب ترین آینه کنسول را انتخاب کرد . آینه کنسول می‌تواند در قسمت ورودی منزل و یا سایر اتاق ها قرار گیرد تا در عین زیبایی فضایی جهت گذاشتن وسایل فراهم آورد . هنگامی که کنسول در سالن پذیرایی قرار داده می‌شود آینه کوچکتری نسبت به وقتی که کنسول در قسمت ورودی می باشد ، دارد زیرا کنسولی که در پذیرایی قرار می گیرد بیشتر روی وسایل دکوری تاکید دارد .

در اتاق خواب نیز می توان از انواع آینه کنسول استفاده کرد که اندازه آینه آنها به سلیقه و نوع نیاز بستگی دارد کنسول آن نیز می تواند یک دراور شیک باشد . به طور کلی در صورتی که آینه کنسول در محل مناسب قرار گیرد به آسانی زیبایی دکوراسیون منزل را چند برابر می کند .

آینه کنسول مدرن 

یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون منزل سبک مدرن می باشد که در عین سادگی جذابیت بسیار زیادی دارد . در دکوراسیون های مدرن از مبلمانی استفاده می شود که امروزی و اسپرت باشد آینه کنسول مدرن هم یکی از وسایلی می باشد که با داشتن طرح و رنگ های متنوع جهت سبک مدرن قابل استفاده می باشد . رنگ سفید و مشکی جهت آینه کنسول های مدرن مناسب ترین رنگ و ام دی اف مناسب ترین متریال می باشد .

آینه کنسول سلطنتی 

یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع آینه کنسول سلطنتی آن می باشد که جهت چیدمان های اشرافی و لوکس کاربرد بسیار زیادی دارد . این نوع از آینه کنسول ها که معمولا تم طلایی رنگ دارند طرح بسیار زیبا و خاصی داشته و باعث چند برابر شدن جذابیت منزل می شوند .

به آسانی می‌توان در کنار مبل سلطنتی سالن پذیرایی از یک آینه کنسول سلطنتی زیبا استفاده کرد و از زیبایی آن بهره برد . به طور کلی آینه کنسول سلطنتی به تنهایی وسیله ای خیره کننده می باشد که چشم همه را به خود خیره می کند و می تواند مرکز توجه در چیدمان وسایل باشد زیرا انتخاب آینه کنسول مناسب با فضا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد .

آینه و کنسول ام دی اف

آینه کنسول ام دی اف همان طور که از اسمش پیدمی باشد از ام دی اف ساخته شده و همچنین می تواند ترکیب با انواع چوب مانند راش و روس باشد.

آینه کنسول ام دی اف با روکش وکیوم یا رنگ پوشش داده می شود که مقاومت و ماندگاری آن را افزایش می دهند.

آینه و کنسول چوبی

آینه کنسول چوبی از انواع مختلف چوب مانند راش، روس ، توسکا و … ساخته می شود.

این نوع آینه و کنسول زیبایی و مقاوت خاصی را دارا می باشند، شما میتوانید با استفاده از آینه و کنسول چوبی در منزل،جلوه خاصی را به منزل خود ببخشید.

فروشگاه اینترنتی هومینه، کالای چوب خوب اینه

مجموعه بزرگ هومینه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا شما عزیزان به آسانی و از منزل خود تمامی لوازم چوبی منزل مانند: سرویس خواب بزرگسالان، سرویس خواب نوزاد و نوجوان، مبلمان منزل، میز تلویزیون، میز جلو مبلی (عسلی)، انواع میز اداری، میز نهارخوری، میز کنسول، ساعت، جاکفشی، جاکفشی ساده چوبی، بوفه، کتابخانه و انواع لوازم تزئینی دیگر را انتخاب، بررسی و خریداری نمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.