تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
کد خبر : 54430

«راهنمای تدریس علوم دوره ابتدایی» منتشر شد

«راهنمای تدریس علوم دوره ابتدایی» منتشر شد

کافه دانش: کتاب « راهنمای تدریس علوم دوره ابتدائی» نوشته ایوت اف گرینسپن و ترجمه مسعود سعادتی  به منظور معرفی مهم‌ترین راه‌های آسان تدریس علوم دوره ابتدائی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه: یکی از اجزای بسته آموزشی کتاب راهنمای تدریس است خواه موضوع تدریس مربوط …

کافه دانش: کتاب « راهنمای تدریس علوم دوره ابتدائی» نوشته ایوت اف گرینسپن و ترجمه مسعود سعادتی  به منظور معرفی مهم‌ترین راه‌های آسان تدریس علوم دوره ابتدائی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه: یکی از اجزای بسته آموزشی کتاب راهنمای تدریس است خواه موضوع تدریس مربوط به مهارت‌های زبانی، ریاضیات، مطالعات اجتماعی و یا علوم باشد. در این کتاب‌ها نکات سازماندهی و طراحی درس‌ها  در رابطه با تدریس بهتر هر درس با  کارگزاران تربیتی جامعه در میان گذاشته شده است که مهم‌ترین و وقت‌گیر‌ترین وظایف مربوط به تدریس است. اما کتاب راهنما چه مولفه‌هایی باید داشته باشد تا کارگزاران امور تربیتی را توانمند سازد امروزه مهم‌ترین موضوعی است که مورد بحث قرار گرفته است. در همین راستا انتشارات مدرسه کتاب «راهنمای تدریس علوم دوره ابتدائی ده گام آسان» را بر اساس سرفصل جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و لزوم برون‌رفت از رویکردهای سنتی و همچنین تدوین اسناد تحولی ازجمله برنامه درسی ملی، تغییر نظام آموزشی، تدوین و منتشر کرده است. این کتاب بر اساس طرح جدید آموزش علوم با هدف آشنایی معلمان، دانشجو معلمان و دانشجویان در جهت ارتقای کیفی آموزش علوم در مدارس ابتدایی، آشنایی با فلسفه و هدف‌های علوم، آشنایی با مهارت‌های پایه در آموزش علوم و کسب مهارت در به‌کارگیری مهارت‌های پایه آموزش علوم در تدریس و ارزشیابی تألیف شده است.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه www.enmabazar.ir    تهیه کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.