تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 16744

راهنمای اجاره خودرو

راهنمای اجاره خودرو

اجاره ماشین یکی از کسب‌وکارهای شرکت‌های گردشگری و تشریفاتی است که با در اختیار داشتن مجموعه از خودروها با دریافت هزینه و مدارکی برای ضمانت، خودرو اجاره می‌دهند. این خودروها شامل ماشین‌های داخلی و خارجی است. خدمات شرکت‌های کرایه خودرو در غالب مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها که در زیر نام‌ …

اجاره ماشین یکی از کسب‌وکارهای شرکت‌های گردشگری و تشریفاتی است که با در اختیار داشتن مجموعه از خودروها با دریافت هزینه و مدارکی برای ضمانت، خودرو اجاره می‌دهند.

این خودروها شامل ماشین‌های داخلی و خارجی است. خدمات شرکت‌های کرایه خودرو در غالب مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها که در زیر نام‌ برده شده استفاده کنید.

 

حالا برای اینکه بتوانیم خودرو اجاره کنیم باید چه کاری انجام داد.

قدم اول برای این کار پیدا کردن شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارند. اگر اجاره خودرو و یا ماشین را جست‌وجو کنید حتماً با آگهی‌های زیادی در گوگل مواجه خواهید شد. بعضی از این آگهی‌ها مطمئن و معتبر نبوده. زیرا اجاره ماشین از افرادی که به‌صورت شخصی این کار را انجام می‌دهند اشتباه است. افراد و یا مؤسسات نامعتبر خودرو را بدون قرارداد و یا فاکتور رسمی به شما اجاره می‌دهند. در بعضی از مواقع در صورت تصادف با این خودروها شما مجبور به پرداخت کلیه هزینه‌ها و حتی افت خودرو می‌باشید.

اما شرکت‌های معتبر به دلیل دارا بودن مجوز رسمی  و نماد اعتماد الکترونیک تحت پوشش بیمه‌ی کامل بدنه و شخص ثالث بوده.

شما با خیال راحت می‌توانید از این مؤسسات خودرو اجاره کنید.

شرایط کرایه خودرو

شرایط اجاره ماشین برای با توجه نوع خودرو و اینکه شما چه نوع خدماتی را می‌خواهید فرق دارد. اجاره خودرو بدون راننده دارای شرایط زیر می‌باشد :

  • محدودیت کیلومتر روزانه
  • مدارک شناسایی و مدارکی برای ضمانت
  • پرداخت ودیعه نقدی
  • هزینه بنزین
  • محدودیت تعداد روز اجاره
  • مشخص کردن نقشه سفر و زمان شروع اجاره

شرایط اجاره ماشین با راننده

اما اجاره خودرو با راننده برای اینکه راننده شرکت همراه خودرومی باشد بسیار آسان است. درواقع این نوع از کرایه ماشین نیاز به مدارک نداشته و شرایط خاصی ندارد. تنها کاری که باید بکنید پرداخت هزینه رنت ماشین است. در اجاره ماشین با راننده در صورت تصادف نیز خسارت برعهده راننده است.

 

شرایط اجاره ماشین عروس

ماشین عروس شرکت ها رنتکار برای ۱۵ ساعت اجاره داده می شود. در صورتی مراسم شما خارج از شهر تهران باشد این مؤسسات از شما خروجی دریافت می‌شود. ماشین عروس نیز بدون راننده و باراننده موجود است. ماشین‌های عروس با مدل‌های کلاسیک و لوکس موجود بوده.  برای اجاره ماشین عروس درصورتی‌که بدون راننده باشد یک فقره چک به ارزش خودرو دریافت می‌شود. در غیر این صورت نیازی به مدرک نبوده.

شرکت‌های اجاره ماشین در تهران

تعداد شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار است. این شرکت‌ها خدمات خود را در داخل شهر تهران و حتی شهرستان‌ها نیز ارائه می‌دهند. مشتریان کرایه خودرو بیشتر عروس و دامادها، توریست‌ها ، شرکت ، شرکت‌های تشریفاتی و یا افرادی هستند که خودرو شخصی ندارند. یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه که می‌توان معرفی کرد موسسه اجاره ماشین رنت کنیم است.

برای دریافت اطلاعات نظیر قیمت‌های روز، شرایط و مدارم وارد سایت آن شوید.

 

این اطلاعات مجموعه کلی از شرایط اجاره خودرو در تهران است که ممکن است هر شرکتی برای خود دارای شرایط متفاوت باشد. اگر برای سفر خودتان و یا مراسم‌های تشریفاتی نیاز به ماشین دارید حتماً سری به شرکت‌های رنت خودرو بزنید و خیال خودتان را از بابت حمل و نقل راحت کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.