تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 42961

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد ایسنا/مرکزی رییس مرکز بهداشت شهر اراک از ساماندهی سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی اراک..

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد

ایسنا/مرکزی رییس مرکز بهداشت شهر اراک از ساماندهی سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی اراک، دکتر سعید محمددوست، بیان کرد: با توجه به روند صعودی مبتلایان و بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی، تصمیم گرفته شده که سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی اراک واقع در سردشت به عنوان اقامتگاه بیماران کرونایی وارد چرخه درمانی شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از بیماران کرونایی نیاز به قرنطینه و نظارت دارند، از طرفی با توجه به اینکه بیماران بدحال روز به روز در حال افزایش هستند، این سالن ورزشی برای بیمارانی که حال عمومی نسبتا بهتری نسبت به سایر بیماران کرونایی دارند، در نظر گرفته شده است.

دکتر محمددوست تصریح کرد: این مرکز ورزشی با توجه به محوطه بسیار بزرگ و دارا بودن سرویس بهداشتی و حمام مورد توجه ما قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی با هماهنگی ارتش و پدافند هوایی استان مرکزی با بیش از ۱۰۰ تخت مجهز می شود و طی امروز و نهایتا فردا، ۲۱ فروردین ماه، کار ساماندهی به پایان رسیده و بیماران می توانند به این مرکز منتقل شوند.

محمددوست بیان کرد: رایزنی های لازم جهت بکارگیری نیروهای تخصصی و نیروهای پرستاری نیز در حال انجام بوده، زیرا این بیماران در این نقاهتگاه نیاز به توجه و مراقبت های پرستاری دارند.

وی ضمن تشکر از نیروهای جهادی و داوطلبان بسیج و طلاب گفت: در این مرکز تعدادی از نیروهای بسیجی داوطلب و طلاب و نیروهای جهادی نیز برای انجام خدمات غیر پرستاری و به عنوان همراه بیماران در نظر گرفته می شوند.

رییس مرکز بهداشت اراک در پایان گفت: امیدواریم که با رعایت هرچه جدی‌تر پروتکل های بهداشتی شاهد کنترل موج چهارم باشیم، اما اگر این روند صعودی ادامه داشته باشد، ناچار می شویم که مجموعه ورزشی ۵ مرداد را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و مجهز کردن آن توسط سپاه استان، وارد مدار کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.