تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 43206

راز موفقیت در تعمیرات موبایل و کسب درآمد بالا از این شغل

راز موفقیت در تعمیرات موبایل و کسب درآمد بالا از این شغل

شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل تخصصی با آینده عالی در کشور است و متخصصان حرفه ای در این شغل از درآمد بالایی برخوردار می باشند. اگر علاقه مند به این شغل هستید و می خواهید در این حرفه به موفقیت دست یابید یا مشغول فعالیت بوده و می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، …

شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل تخصصی با آینده عالی در کشور است و متخصصان حرفه ای در این شغل از درآمد بالایی برخوردار می باشند. اگر علاقه مند به این شغل هستید و می خواهید در این حرفه به موفقیت دست یابید یا مشغول فعالیت بوده و می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید و نکات زیر را در شغل خود به کار ببندید.

راهکارهای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل

راهکار اول: ارائه خدمات با کیفیت

موبایل یکی از لوازم حساس و پیچیده است که امروزه قیمت آن در بازار افزایش چشمگیری داشته است. این موارد باعث شده تا افراد هنگام بروز مشکل در موبایل به دنبال تعمیرکاری حرفه ای باشند که به بهترین صورت ممکن مشکلات گوشی را عیب یابی و رفع نماید.

بنابراین ارائه خدمات با بهترین کیفیت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بایستی به آن توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که بسیاری که از تعمیرکاران موبایل تنها به دنبال راهی برای افزایش سود خود هستند و کمترین توجه را به این موضوع دارند. در صورتی که شما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید این موضوع مزیت رقابتی شما شده و باعث جذب مشتریان بیشتر می شود.

راز موفقیت در تعمیرات موبایل و کسب درآمد بالا از این شغل

راهکار دوم: آشنایی با جدیدترین روش های تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید هر روزه مدل های جدیدی از موبایل وارد بازار می شود. تکنولوژی های به کار رفته در این موبایل ها متفاوت بوده و این موضوع باعث می شود تا روش عیب یابی و تعمیر گوناگونی داشته باشند.

بنابراین شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بایستی همواره دانش به روزی داشته باشید و آخرین متدها برای تعمیرات انواع موبایل را بدانید.

با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران و در یک آموزشگاه معتبر می توانید به کلیه این مهارت ها دست یابید و در مدت زمانی کوتاه به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شوید.

راهکار سوم: انتخاب یک مکان مناسب

اگر چه شغل تعمیرات موبایل از آن دسته از مشاغلی است که موفقیت در آن در گرو راه اندازی مغازه نمی باشد. اما تاسیس مغازه در یک مکان شلوغ و پر رفت و آمد می تواند تاثیر مثبت و بسزایی در افزایش درآمد شما داشته باشد.

بنابراین اگر می خواهید در این شغل موفق شده و درآمد بالایی کسب کنید توصیه می کنیم مغازه خود را در یک مکان پر رفت و آمد و شلوغ تاسیس کنید. یا میزی در یک فروشگاه بزرگ و پر بازدید تعمیرات موبایل اجاره نمایید.

راهکار چهارم: تبلیغات

از دیگر فاکتورهای مهم برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر در این شغل تبلیغات می باشد. تبلیغات باعث افزایش آگاهی افراد با کسب و کار شما شده و این موضوع باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

برای انجام تبلیغات راهکارهای گوناگونی وجود دارد، تبلیغات تراکتی، بنری، کارت ویزیت برخی از این روش ها می باشد. همچنین می توانید در سایت هایی مانند دیوار و شیپور آگهی ثبت کرده و به جدب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

ارائه قیمت مناسب و رقابتی، خوش قولی، دقت و سرعت عمل در کار از جمله دیگر فاکتورهایی است که نقش مهمی در موفقیت و درآمدزایی شما در این شغل دارند.

اما باید بگوییم که مهم ترین فاکتور تاثیرگذار برای موفقیت در این شغل دانش و مهارت است. زیرا در صورتی که تعمیر موبایل به خوبی صورت نگیرد ممکن است خسارت هایی به دیگر قطعات موبایل وارد شود و این موضوع باعث از دست دادن مشتریان خواهد شد.

بنابراین اگر می خواهید به صورت حرفه ای در این شغل به فعالیت بپردازید توصیه می کنیم ابتدا و پیش از هر اقدامی برای یادگیری تعمیرات موبایل اقدام کنید.

راز موفقیت در تعمیرات موبایل و کسب درآمد بالا از این شغل

آموزشگاه فنی برق، انتخاب اول کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی برق یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و کاملا عملی دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

دوره تعمیرات موبایل یکی از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در این مجتمع فنی می باشد و همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام و وارد بازار کار می شوند.

آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری اندروید و آیفون در کارگاه مجهز و به صورت عملی از مواردی مهمی است که در دوره های موبایل فنی برق به آن پرداخته می شود.

شیوه برگزاری این دوره به صورت عملی بوده و فرصت تمرین و کار عملی برای کارآموزان مهیا شده است. ارائه مدرک معتبر تعمیرات موبایل، تجدید دوره به صورت رایگان و بهره مندی از پشتیبانی نامحدود از مزایای دیگر دوره های موبایل این مرکز آموزشی است.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های موبایل دوره های متعدد دیگری را در چهار دسته، نصب و تعمیرات، جوشکاری، مکانیک خودرو و برق صنعتی برگزار می نماید. در ادامه با برخی از دوره های پولساز و پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان از جمله خدمات جدیدی است که امروزه با توجه به مزایای بسیاری که دارد، تقاضا برای پیاده سازی آن در ساختمان ها افزایش یافته است. دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنی برق به صورت تخصصی به آموزش کلیه مطالب مربوط به پیاده سازی هوشمند سازی در انواع ساختمان می پردازد.

این دوره به صورت تخصصی و زیر نظر استاد با تجربه و متخصص برگزار شده و همه ساله کارآموزان بسیاری با شرکت در این دوره آموزشی وارد بازار کار شده و به درآمدزایی می پردازندو

آموزش نصب و تعمیرات پکیج

همانطور که می دانید امروزه پکیج های دیواری از سیستم های گرمایشی بسیار پرطرفدار بوده و کمتر ساختمانی را می توان دید که مجهز به این سیستم نباشد. با افزایش خرید این سیستم، بدون شک تقاضا برای نصب و تعمیرات آن افزایش خواهد یافت و این موضوع نشان از بازارکار عالی شغل پکیج دیواری می دهد.

دوره آموزش پکیج فنی حرفه ای در مجتمع فنی برق شامل دو کلاس نصب و تعمیرات می باشد. در کلاس نصب به آموزش مراحل و نحوه نصب انواع مدل های پکیج و در کلاس تعمیرات نیز نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع مدل های پکیج آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش مکانیکی خودرو، آموزش جوشکاری، نصب و تعمیرات کولر گازی، برق صنعتی، کار با پی ال سی برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.