تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
کد خبر : 585345

رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار مشهور: قبل از بزرگ‌ترین سقوط اقتصادی تاریخ، وارد بازار ارز دیجیتال شوید

رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار مشهور: قبل از بزرگ‌ترین سقوط اقتصادی تاریخ، وارد بازار ارز دیجیتال شوید

رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار مشهور: قبل از بزرگ‌ترین سقوط اقتصادی تاریخ، وارد بازار ارز دیجیتال شوید رابرت کیوساکی می‌گوید بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ در راه است. به نظر این سرمایه‌گذار و نویسنده معروف حالا باید وارد بازار ارز دیجیتال شد. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» اخیراً به مشترکین لیست پیام جامعه اختصاصی

رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار مشهور: قبل از بزرگ‌ترین سقوط اقتصادی تاریخ، وارد بازار ارز دیجیتال شوید

رابرت کیوساکی می‌گوید بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ در راه است. به نظر این سرمایه‌گذار و نویسنده معروف حالا باید وارد بازار ارز دیجیتال شد.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» اخیراً به مشترکین لیست پیام جامعه اختصاصی خود با نام Rich Dad Community توصیه کرده است که قبل از بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ، وارد بازار ارز دیجیتال شوند. اگر آشنایی چندانی با این نویسنده ندارید، باید گفت که کتاب مذکور را او به همراه «شارون لچتر» (Sharon Lechter) نوشت و در سال 1997 به چاپ رساند. این کتاب بیش از 6 سال جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک بوده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن به بیش از 51 زبان در 109 کشور به فروش رسیده است.

رابرت کیوساکی ورود به بازار ارز دیجیتال را حیاتی می‌داند

کیوساکی طی پیام خود به صراحت گفت که «پیش‌بینی می‌کنم بزرگ ترین سقوط تاریخ در راه است». این نویسنده مشهور ضمن هشدار نسبت به یک رکود طولانی مدت، روی این نکته تاکید کرد که بازارهای نزولی بهترین فرصت سرمایه‌گذاران برای پولدار شدن به حساب می‌آیند چون همه‌چیز با قیمت پایین به فروش گذاشته خواهد شد. این گفته او توییتی از اواسط تابستان را به یاد می‌آورد که طی آن گفته بود کلمه چهارحرفی موردعلاقه‌اش «فروش» (Sale) است. این نویسنده اظهار داشته بود که قیمت دارایی‌ها دارد سقوط می‌کند و منتظر است تا خریدی با قیمت معقول خصوصاً در حوزه املاک و بیت کوین داشته باشد.

رابرت کیوساکی همچنین مدتی قبل اخطار داده بود که دلار آمریکا رو به سقوط است و این نهایتاً منجر به پذیرش بازار ارز دیجیتال بین عموم خواهد شد. او علاوه بر اشاره به نابودی دلار به دست فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، بارها گفته است که به دولت آمریکا، رئیس جمهور جو بایدن، وزیر خزانه‌داری جانت یلن، فدرال رزرو به همراه رئیس آن جروم پاول و همچنین وال استریت اعتماد ندارد. این نویسنده شناخته‌شده با تاکید درباره بازار ارز دیجیتال چنین بیان داشته است:

اینکه بخواهید وارد بازار رمزارز شوید، کافی نیست. حالا زمانی است که باید وارد این بازار شوید، قبل از اینکه بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ اتفاق بیفتد.

ارز دیجیتال بیت کوین

نویسنده معروف کیوساکی همیشه در توییتر پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های اقتصادی خود را به اشتراک می‌گذارد. او حتی اخیراً مدعی شد که حالا «وقت پولدار شدن فقیرها است» و اضافه کرد که سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های قابل معامله و املاک نزول پیدا خواهند کرد. او به این نکته اشاره کرد که طبقه متوسط به نابودی کشیده می‌شود. جدیدترین توییت او به توییت دیگری از او در مردادماه شباهت دارد که طی آن از سقوط همه بازارها خبر می‌داد. کیوساکی در آن زمان بازارهای نقره و بیت کوین را هم جزو بازارهایی نام برده بود که انتظار افولشان را دارد.

همچنین بخوانید:تا انتهای سال ۲۰۲۲ می‌توانید با یک بیت کوین بوگاتی بخرید!

کیوساکی مدت زیادی است که بیت کوین را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهد و اعلام کرده بود که صبر می‌کند قیمت این ارز به کف برسد تا سپس وارد بازار ارز دیجیتال شود. او می‌گفت که منتظر است بیت کوین سطح 1100 دلار را امتحان کند و کمی قبل هم خبر داد که با پول نقد برای خرید بیت کوین انتظار می‌کشد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.