تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 60723

رابرت داونی جونیور و مت دیمون به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوستند

رابرت داونی جونیور و مت دیمون به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوستند

رابرت داونی جونیور و مت دیمون به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوستندرابرت داونی جونیور و مت دیمون در فیلم جدید کریستوفر نولان، پیرامون زندگی اوپنهایمر، سازنده‌ی اولین بمب اتم، حضور خواهند داشت.
فیلم جدید..

فیلم جدید کریستوفر نولانرابرت داونی جونیور و مت دیمون به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوستند

رابرت داونی جونیور و مت دیمون در فیلم جدید کریستوفر نولان، پیرامون زندگی اوپنهایمر، سازنده‌ی اولین بمب اتم، حضور خواهند داشت.

فیلم جدید کریستوفر نولان در مراحل اولیه‌‌ی توسعه قرار دارد و طبق اخبار منتشر شده، رابرت داونی جونیور و مت دیمون نیز در آن حضور خواهند داشت.

فیلم اوپنهایمر که نولان آن را با همکاری شرکت یونیورسال می‌سازد، قرار است به زندگی این فیزیکدان مشهور و «پروژه‌ی منهتن» بپردازد که در نهایت به اختراع اولین بمب اتم در تاریخ بشریت ختم شد.

در حالی که امیلی بلانت نیز در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است، دو بازیگر بزرگ دیگر هم اخیرا به آن پیوسته‌اند که حضورشان برای طرفداران کریستوفر نولان هیجان‌انگیز خواهد بود. مت دیمون اخیرا در فیلم‌های شاخصی حضور پیدا کرده و رابرت داونی جونیور در چند مدت اخیر کم‌کار بوده و فقط فیلم دولیتل را روی پرده داشته است که آن هم شکست خورد. با این حال، این پروژه می‌تواند جونیور را به اوج بازگرداند و یادآور حضور او در فیلم زودیاک به کارگردانی دیوید فینچر است.

فیلم جدید کریستوفر نولان

تا اینجا، حضور کیلیان مورفی در فیلم قطعی شده و همچنین تایید شده که فیلم، اقتباسی است از رمان «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر»، نوشته‌ی کای بِرد و مارتین شروین.

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، فیلم جدید کریستوفر نولان برای اولین بار بدون کمک شرکت برادران وارنر ساخته می‌شود و بودجه‌ی نجومی ۱۰۰ میلیون دلاری آن را شرکت یونیورسال تامین خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید: فیلم های جدید مارول و دیزنی تاخیر خوردند + تاریخ اکران جدید

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۱ تیر ۱۴۰۲) به مدت ۱۰۰ روز، در سینماها نمایش داده شود و به مدت شش هفته، هیچ فیلم بزرگی از یونیورسال اجازه‌ی روی پرده رفتن را ندارد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.