تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 57633

رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی دانست

رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی دانست

رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی دانسترئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌های آموزشی کشور دانست.
آئین باز..

شادرئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی دانست

رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌های آموزشی کشور دانست.

آئین بازگشایی مدارس کشور صبح روز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار شد و در همین راستا نیز سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و علیرضا کاظمی (سرپرست وزارت آموزش و پرورش) با حضور در مدرسه پسرانه فولادفر شهر ری در این مراسم شرکت کردند. رئیس جمهور در این مراسم که به صورت زنده از طریق پلتفرم شاد پخش شد به اهمیت این پلتفرم آموزشی تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهور بر اهمیت شاد

رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس از اهمیت ویژه پلتفرم شاد سخن گفت و تاکید کرد شاد پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌های آموزشی کشور است. از آنجایی که مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بود، رئیس جمهور پس از تاکید بر اهمیت پلتفرم شاد از زحمات تمامی تلاشگران عرصه آموزش در دوران کرونا تقدیر کرد.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که هزینه کردن در امر آموزش بزرگترین سرمایه‌گذاری است گفت باید ظرفیت‌های فضای مجازی فعال شوند. ضمن این که توسعه کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش آن بوده و در این راستا عدالت آموزشی امر مهمی است که می‌بایست به آن توجه داشت.

علیرضا کاظمی هم در بین سخنان خود به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه توسعه عدالت آموزشی اشاره کرد و گفت در این زمینه با استفاده از ظرفیت تمام سازمان‌ها، زمینه آموزش همگانی را به وجود آوردیم که شاد یک نمونه آن بود؛ به کمک این پلتفرم توانستیم چراغ آموزش را در کشور روشن نگاه داریم. لازم به ذکر است پلتفرم شد همزمان با شیوع کرونا در کشور توسط اپراتور همراه اول با هدف کمک به نظام آموزشی کشور راه‌اندازی شده بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.