تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 72450

دیگنیتی پرستیژ به زودی در بازار؛ تفاوت اصلی با نسخه پرایم چیست؟

دیگنیتی پرستیژ به زودی در بازار؛ تفاوت اصلی با نسخه پرایم چیست؟

دیگنیتی پرستیژ به زودی در بازار؛ تفاوت اصلی با نسخه پرایم چیست؟دیگنیتی پرستیژ به عنوان شاسی بلند جدید بهمن موتور به زودی به بازار عرضه می‌شود، اما نسخه پرستیژ دیگنیتی با نسخه پرایم چه تفاوتی دارد؟ در ..

دیگنیتی پرستیژ به زودی در بازار؛ تفاوت اصلی با نسخه پرایم چیست؟

دیگنیتی پرستیژ به عنوان شاسی بلند جدید بهمن موتور به زودی به بازار عرضه می‌شود، اما نسخه پرستیژ دیگنیتی با نسخه پرایم چه تفاوتی دارد؟ در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور مدتی قبل با عرضه شاسی بلند چینی دیگنیتی پرایم توانست نگاه بسیاری از مشتریان ایرانی را به خود جلب کند. این خودروساز بزرگ بخش خصوصی کشور اکنون پس از موفقیت نسخه پرایم دیگنیتی قصد دارد نسخه جدیدی از آن را با نام پرستیژ به بازار عرضه کند. در همین راستا تبلیغات محیطی دیگنیتی پرستیژ توسط بهمن موتور نشان می‌دهد به زودی شاهد معرفی و عرضه این خودرو به بازار خواهیم بود.

مشخصات دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ

بر اساس اطلاعاتی که شرکت بهمن موتور روی بیلبوردهای تبلیغاتی درج کرده، دیگنیتی پرایم به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ GDI مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۰ اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده خواهد داشت. سیستم صوتی پایونیر با آمپلی‌فایر مجزا ۱۵۰ وات نیز یکی دیگر از تجهیزات برجسته این شاسی بلند محسوب می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ از لحاظ ظاهری نیز نسبت به نسخه پرایم ارتقا پیدا کرده و اکنون به‌روزتر شده است. در واقع طراحان با ایجاد تغییرات جزئی در بخش سپر جلو و چراغ مه شکن این خودرو باعث شدند تا به خودروهای اروپایی و آمریکایی تبدیل شود. همچنین طراحی رینگ ۲۰ اینچی و بازطراحی اگزوز باعث شده تا دیگنیتی پرستیژ جذاب‌تر از پرایم به نظر برسد.

تفاوت نسخه پرستیژ دیگنیتی با نسخه پرایم

دیگنیتی پرستیژ

قوای محرکه به عنوان تفاوت اصلی دیگنیتی پرستیژ با نسخه پرایم محسوب می‌شود. نسخه پرستیژ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم GDI ساخت بوش مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین یک گیربکس AT6 به عنوان جدیدترین نسل پاورتک هیوندای وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

دیگنیتی پرستیژ

گفتنی است قوای محرکه دیگنیتی پرستیز با تولید قدرتی برابر با ۲۳۰ اسب بخار باعث شده تا این خودرو به یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای بازار ایران تبدیل شود؛ چراکه سایر شاسی بلندهای بازار ایران نظیر رنو کولیوس با موتور ۲.۵ لیتری قدرتی برای با ۱۷۱ اسب بخار ارائه می‌دهد. همچنین شاسی بلند هیوندای سانتافه از قدرتی برابر با ۱۸۸ اسب بخار، هیوندای توسان از قدرتی برابر با ۱۵۵ اسب بخار، کیا اسپورتیج از قدرتی برابر با ۱۷۶ اسب بخار و کیا سورنتو نیز از قدرتی برابر با ۱۸۸ اسب بخار بهره می‌برند.

زمان عرضه

دیگنیتی پرستیژ

خبرهای حاکی از آن است بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ را در تیرماه سال جاری به شکل رسمی معرفی خواهد کرد. همچنین مدیران این خودروساز بخش خصوصی اعلام کردند این شاسی بلند جدید طی سال ۱۴۰۱ روانه بازار خواهد شد. از آنجایی که بهمن موتور همواره به وعده‌های خود عمل می‌کند، انتظار می‌رود در سال جاری شاهد عرضه این خودرو به بازار باشیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.