تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 25870

دیدار رئیس برج آزادی با دکتر محمد باقر نوبخت

دیدار رئیس برج آزادی با دکتر محمد باقر نوبخت

کافه دانش: سید عباس عظیمی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به دیدار دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رفت. به گزارش روابط عمومی برج آزادی، در این دیدار که با حضور استاد داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اتفاق افتاد، از سوی دکتر نوبخت …

کافه دانش: سید عباس عظیمی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به دیدار دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رفت.

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، در این دیدار که با حضور استاد داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اتفاق افتاد، از سوی دکتر نوبخت به مقام شامخ هنرمندان پیشکسوت ادای احترام شد.

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تبدیل شدن مجموعه فرهنگی،هنری برج آزادی به عنوان پایگاه فعالیت های هنرمندان پیشکسوت ابراز خرسندی کرد و با اشاره به اینکه هنرمندان پیشکسوت سرمایه های فرهنگی و اجتماعی کشور هستند و با تاکید بر توجه جدی به این فرهیختگان ملی حمایت خود را در این بخش اعلام نمود.

در این دیدار استاد داریوش ارجمند طی سخنانی، ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های دکتر نوبخت، این اطمینان را داد که برج آزادی از زمان انتصاب آقای عظیمی، شرایط متفاوت و خاصی را تجربه خواهد کرد و حضور پر شور پیشکسوتان در این مدت کوتاه را در این بنای ملی کشور یک سرمایه برای فعالیت های جدید آن مجموعه دانست.

 در این دیدار صمیمی یکی از قدیمی ترین عکس های برج آزادی  به دکتر نوبخت اهدا شد و از ایشان دعوت شد که از آن مجموعه فرهنگی و هنری بازدید بعمل آورند.

برج آزادی از مجموعه های فرهنگی و هنری بنیاد فرهنگی، هنری رودکی است.

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.