تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر : 69246

دکتر دلخواه در آیین جمع بندی آموزشی دوره فول ترینینگ و ارائه مدارک و تقدیرنامه به هنرجویان: بانوان ایرانی می توانند باعث طلایی شدن کل ایرانیان شوند

دکتر دلخواه در آیین جمع بندی آموزشی دوره فول ترینینگ و ارائه مدارک و تقدیرنامه به هنرجویان: بانوان ایرانی می توانند باعث طلایی شدن کل ایرانیان شوند

استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه گفت: هدف من فقط گذران زندگی بانوان نیست؛ بلکه هدفم این است که بانوان ایرانی به قدری می توانند توانمند و قدرتمند شوند که می توانند دنیا را دگرگون کنند به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی کافه دانش، آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر …

استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه گفت: هدف من فقط گذران زندگی بانوان نیست؛ بلکه هدفم این است که بانوان ایرانی به قدری می توانند توانمند و قدرتمند شوند که می توانند دنیا را دگرگون کنند

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی کافه دانش، آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر مرجان دلخواه و ارائه مدارک و تقدیرنامه به کل هنرجویان، عصر امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰، با حضور دکتر سیداسماعیل میراشرفی رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاهای آزاد فنی و حرفه ای کشور، دکتر پاکروان، دکتر احدزاده، دکتر مرجان دلخواه، دکتر سینا حسنی کیا مشاور عالی برند استودیو خلاقیت دلخواه، هیئت مدیره و اعضای محترم کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای سراسر کشور، هنرجویان دوره فول ترینینگ استاد دلخواه و اصحاب رسانه، در دانشگاه پیام نور تهران مرکز جنوب تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، استاد مرجان دلخواه از سوی کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین سفیر آموزش در حوزه مد و لباس انتخاب شد.

فعالان صنعت مد و پوشاک کشور، دکتر مرجان دلخواه را به عنوان سوپراستار مد و لباس کسور می شناسند.

برند استودیو خلاقیت دلخواه که در زمینه آموزش فوق تخصصی مد و فشن با متد روز جهانی، طراحی و دوخت لباسهای فاخر، انجام پروژه های خلاقانه مد و لباس و همچنین ساخت فیلمهایی با مضمون مد فعالیت دارد، تحت رهبری توانمند دکتر مرجان دلخواه، در مسیر جهانی شدن حرکت می کند.

در ادامه، خبرنگار اقتصادی و آموزشی ما، در بخشی این رویداد بزرگ تجلیل، با دکتر مرجان دلخواه، استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه به گفتگوی اختصاصی تصویری نشسته که در ادامه از نظر شما خوانندگان و بینندگان گرامی می گذرد.

 

دکتر مرجان دلخواه، استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه

دکتر مرجان دلخواه، استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه، در ابتدای این گفتگو بیان داشت: مرجان دلخواه هستم، مدرس دانشگاه که در حوزه مد و لباس فعالیت دارم.

وی ادامه داد: بنده اولین موسسه فول ترینینگ دلخواه را در ایران راه اندازی کرده ام.

صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه افزود: این یک سبک جهانی است که برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است.

دکتر دلخواه، تاکید کرد: این شیوه آموزشی به مدت ۲۰ الی ۴۰ روز، بالاترین سطح آموزش را برای هنرجویان به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در واقع یک نوع آموزش زود بازده است که هنرجویانی که در کلاس ها شرکت می کنند، با خلاقیت و رویا پردازی بالا، به عنوان یک نیروی کاری توانمند وارد جامعه و بازار کار شوند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: هدف من از این کلاس ها، توانمند سازی، قدرتمند سازی و ثروتمند سازی بانوان ایرانی است.

وی با بیان اینکه، معمولا هدف کلاسها در آموزشگاههای سطح کشور بیشتر برای گذران زندگی است، گفت: اما هدف من فقط گذران زندگی نیست؛ بلکه هدف من این است که بانوان ایرانی به قدری می توانند توانمند و قدرتمند شوند که بتواند دنیا را دگرگون کنند.

صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه تصریح کرد: وقتی به قدرت عالی برسند، قطعا هم فرزندان قدرتمند وعالی پرورش می دهند و این بانوان می توانند باعث طلایی شدن ایرانیان شوند.

دکتر دلخواه، در ادامه بیان داشت: ما آموزش زود بازده گذاشتیم تا بانوان نیایند مسیرها را خیلی طولانی تر طی کنند؛ سعی کردیم خیلی سری، بهتر و آنچه که در ذهن و مغزشان است، به آنها برسند و بتوانند آنچه که دوست دارند را انجام دهند.

وی افزود: در واقع هدف نهایی ما، طلایی شدن کل بانوان ایران است.

صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه، ادامه داد: امروز ما در دانشگاه پیام نور جمع شده ایم تا ازهنرجویان سراسر کشور که در یک آموزش ویژه در کنار من بودند و با جدیت، سرعت و پشتکار بسیار بالا، آموزش را به پایان رسانده اند، تقدیر نمائیم.

دکتر دلخواه، در پایان سخنان خود گفت: این آیین در واقع، جمع بندی کل کلاسها، ارائه مدارک و اعطای تقدیرنامه به همه هنرجویان می باشد.

این گزارش می افزاید، دکتر سیداسماعیل میراشرفی رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاهای آزاد فنی و حرفه ای کشور، دکتر پاکروان، دکتر احدزاده، دکتر مرجان دلخواه و دکتر سینا حسنی کیا مشاور عالی برند استودیو خلاقیت دلخواه، از سخنرانان حاضر در این آیین بودند.

گفتنی است، در بخشی از این آیین از دکتر مرجان دلخواه، به پاس زحمات و دستاوردهای ایشان، از سوی کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاهای آزاد فنی و حرفه ای کشور تقدیر به عمل آمد و جشنی هم از سوی خانواده و شاگردان استاد دلخواه، به مناسبت سالگرد تولدش که همراه با کیک تولد واجرای موسیقی زنده بود، برگزار شد.

خبر، فیلم و عکس: کوروش جم ویدئویی

ویدئو شماره ۱

 

ویدئو شماره ۲ 

 

ویدئو شماره ۳ 

 

ویدئو شماره ۴ 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.