تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 19940

دو هزار و ۶۰۰ فقره وام رفع احتیاجات ضروری بانک ملی ایران برای مشتریان

دو هزار و ۶۰۰ فقره وام رفع احتیاجات ضروری بانک ملی ایران برای مشتریان

کافه دانش: بانک ملی ایران با هدف تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان بیش از دو هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات در دو ماه ابتدای امسال از محل منابع قرض‌الحسنه خود پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با کارمزد ۴ درصد …

کافه دانش: بانک ملی ایران با هدف تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان بیش از دو هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات در دو ماه ابتدای امسال از محل منابع قرض‌الحسنه خود پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با کارمزد ۴ درصد و عموما برای تامین هزینه درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تأمین مسکن و… به متقاضیان پرداخت می شود.
بانک ملی ایران در مدت مذکور تعداد دو هزار و ۶۸۴ فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۱۳۱ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.
همچنین سهم تسهیلات رفع احتیاجات ضروری این بانک از مجموع تسهیلات پرداختی قرض الحسنه در سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۵۹۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال بوده است.
این بانک در سال ۹۷ نیز بیش از ۶۷ هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری تخصیص داد که ارزش ریالی آن به یک هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۲۸۳ ریال می رسد.
در دو ماه ابتدای امسال همچنین مبلغ سه میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.