تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۷:۴۴
کد خبر : 65029

دو دلیل که نشان می‌دهد گلکسی S21 FE از گلکسی اس ۲۲ بهتر است!

دو دلیل که نشان می‌دهد گلکسی S21 FE از گلکسی اس ۲۲ بهتر است!

دو دلیل که نشان می‌دهد گلکسی S21 FE از گلکسی اس ۲۲ بهتر است! نزدیک بودن زمان معرفی گلکسی اس ۲۲ سبب شده که برخی کاربران در خرید گلکسی اس ۲۱ FE تردید کنند؛ اما به این دو دلیل گوشی گلکسی S21 F..

دو دلیل که نشان می‌دهد گلکسی S21 FE از گلکسی اس ۲۲ بهتر است!

نزدیک بودن زمان معرفی گلکسی اس ۲۲ سبب شده که برخی کاربران در خرید گلکسی اس ۲۱ FE تردید کنند؛ اما به این دو دلیل گوشی گلکسی S21 FE از S22 بهتر است.

گلکسی S21 FE، گوشی جنجالی سامسونگ سرانجام پس از مدت‌ها انتظار هفته گذشته با برچست قیمتی ۶۹۹ دلاری معرفی شد؛ اما آیا خرید این گوشی با توجه به اینکه زمان زیادی به رونمایی از سری گلکسی اس ۲۲ نمانده، منطقی است؟

گلکسی S21 FE یا گلکسی S22؛ کدام گوشی گزینه بهتری است؟

گوشی گلکسی S21 FE

بسیاری از کاربران بر این باورند که پرداختن ۶۹۹ دلار برای گلکسی اس ۲۱ اف ای کار عاقلانه‌ای نیست؛ مخصوصا اینکه می‌توان یک ماه دیگر با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر، نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۲ را خریداری کرد (البته اگر سامسونگ قیمت این گوشی را نسبت به سری گلکسی S21 افزایش ندهد).

گلکسی اس ۲۲ احتمالا با دوربین بهبود یافته با امکان فیلم‌برداری ۸K، پردازنده جدیدتر و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک همراه خواهد شد؛ هرچند که گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن از دو نظر می‌تواند پرچمدار ۷۹۹ دلاری سامسونگ را شکست دهد.

اول از همه اینکه گلکسی اس ۲۱ اف ای به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی داینامیک امولد ۲X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. در مقایسه گفته می‌شود که نسخه استاندارد گلکسی S22 از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با مشخصات مشابه بهره خواهد برد. صفحه نمایش بزرگتر FE می‌تواند تجربه لذت‌بخش‌تری را در هنگام وب‌گردی، بازی کردن و پخش مدیا در اختیار کاربر قرار دهد.

گوشی گلکسی S21 FE / گلکسی S22

از طرفی دیگر، بر اساس گزارش‌های منتشر شده نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۲ از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که خیلی کوچکتر از نمونه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در گوشی گلکسی S21 FE است. اختلاف ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی چیزی نیست که نمایشگر کوچکتر پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ بتواند جبران کند.

علاوه بر اینها، سامسونگ قصد دارد از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در گوشی جدیدش استفاده کند که نسبت به تراشه استفاده شده در S21 FE‌ (اسنپدراگون ۸۸۸) مصرف انرژی بیشتری دارد. بنابراین به احتمال زیاد عمر باتری گلکسی S22 شما را ناامید خواهد کرد.

اندازه نمایشگر و عمر باتری به دو معیار مهم برای کاربران تبدیل شده‌اند و به همین خاطر نیز گلکسی S21 FE برای کاربرانی که به دنبال عمر باتری بیشتر هستند، گزینه معقول‌تری به نظر می‌رسد. در بررسی گلکسی S21 FE نیز خاطر نشان کردیم که این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ و استفاده سنگین یک روز کامل دوام بیاورد.

گوشی گلکسی S21 FE

سامسونگ Galaxy S21 FE از همان نرم‌افزار استفاده شده در گلکسی اس ۲۲ بهره می‌برد و همانند پرچمدار ۲۰۲۲ شرکت کره‌ای، آپدیت‌های اصلی اندروید و آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، خرید گوشی گلکسی S21 FE آنچنان هم تصمیم بدی به نظر نمی‌رسد.

آیا شما خرید گلکسی S21 FE را به نسخه استاندارد گلکسی S22 ترجیح می‌دهید؟

منبع :Sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.