تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 36787

دو تبلت تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ در رنگ آبی جدید در راه هستند

دو تبلت تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ در رنگ آبی جدید در راه هستند

دو تبلت تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ در رنگ آبی جدید در راه هستند به زودی، تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ / +Samsung Galaxy Tab S7/S7 در رنگ آبی جدید و با نمایشگرهایی از نوع LTPS TFT و سوپر امولد در دسترس قرار می‌گیرند.
تبلت‌های گلکسی اس تب ۷ و اس ۷ پلاس از جدیدترین تبلت‌های غول صنعت کره جنوبی، سامسونگ هستند که به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه پیدا کرده‌اند. بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، سامسونگ اکنون گزینه‌ی انتخاب رنگ « Phantom Navy» (آبی رویایی) را نیز برای تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس در فهرست گزینه‌های انتخاب قرار داده است. البته این رنگ جدید در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار ندارد و فعلا در وبسایت زبان آلمانی سامسونگ ظاهر شده است.
رنگ جدید این تبلت یعنی Phantom Navy در کنار گزینه‌های رنگی Mystic Black ،Mystic Bronze و Mystic Silver که از قبل در دسترس قرار داشتند، جای می‌گیرد.

علاوه بر این، افشاگر معروف Roland Quandt گزارش می‌دهد که سامسونگ به زودی مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی تب اس ۷ پلاس (+Galaxy Tab S7) را نیز تولید و در بازار عرضه خواهد ک..

دو تبلت تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ در رنگ آبی جدید در راه هستند

به زودی، تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس سامسونگ / +Samsung Galaxy Tab S7/S7 در رنگ آبی جدید و با نمایشگرهایی از نوع LTPS TFT و سوپر امولد در دسترس قرار می‌گیرند.

تبلت‌های گلکسی اس تب ۷ و اس ۷ پلاس از جدیدترین تبلت‌های غول صنعت کره جنوبی، سامسونگ هستند که به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه پیدا کرده‌اند. بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، سامسونگ اکنون گزینه‌ی انتخاب رنگ « Phantom Navy» (آبی رویایی) را نیز برای تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس در فهرست گزینه‌های انتخاب قرار داده است. البته این رنگ جدید در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار ندارد و فعلا در وبسایت زبان آلمانی سامسونگ ظاهر شده است.تبلت تب اس ۷

رنگ جدید این تبلت یعنی Phantom Navy در کنار گزینه‌های رنگی Mystic Black ،Mystic Bronze و Mystic Silver که از قبل در دسترس قرار داشتند، جای می‌گیرد.

تبلت تب اس ۷

علاوه بر این، افشاگر معروف Roland Quandt گزارش می‌دهد که سامسونگ به زودی مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی تب اس ۷ پلاس (+Galaxy Tab S7) را نیز تولید و در بازار عرضه خواهد کرد، هرچند که هنوز جزئیاتی درباره قیمت گذاری آن اعلام نشده است.

مقاله مرتبط:

دو تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس معرفی شدند

تبلت‌های سامسونگ، هر دو مدل گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس با اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI 3.1 عرضه می‌شوند. از دیگر مشخصات این تبلت‌ها می‌توان به برخورداری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام و استفاده از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشت دستگاه اشاره کرد. همچنین، هر دو تبلت از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند اما دستگاه تب اس ۷ دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی از نوع LTPS TFT است در حالی که دستگاه مدل تب اس پلاس از نمایشگر بزرگتری یعنی ۱۲.۴ اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) بهره می‌برد.

منبع :gsmarena-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.