تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۳۹
کد خبر : 56581

دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد

دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد

دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو نداردوزیر صمت با اعلام اینکه برای افق ۴ سال خودروسازی کشور تولید سالانه ۳ میلیون خودرو ترسیم شده است گفت دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد..

واردات خودرودولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد

وزیر صمت با اعلام اینکه برای افق ۴ سال خودروسازی کشور تولید سالانه ۳ میلیون خودرو ترسیم شده است گفت دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت این وزارتخانه برای صنعت خودروسازی کشور دو برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله با توان داخلی در نظر گرفته است که هر دو برنامه به شکل همزمان از مهرماه سال ۱۴۰۰ شروع خواهد شد. وی افزود برنامه کوتاه مدت با هدف رسیدن به اهداف تعیین شده تا پایان سال جاری ترسیم شده است.

وزیر صمت با اشاره به این که رسیدن به آمار تولید سالانه ۳ میلیون خودرو برای افق چهار ساله خودروسازی کشور ترسیم شده است گفت کاهش قیمت همزمان با افزایش تولید و کیفیت و اجرای تعهدات خودروسازان از اهداف مهم این وزارتخانه محسوب می‌شوند.

برنامه‌ای برای واردات خودرو وجود ندارد

سید رضا فاطمی امین در بخش دیگری از گفته‌های خود در خصوص واردات خودرو نیز عنوان کرد در حال حاضر دولت برای واردات ماشین برنامه‌ای را در نظر نگرفته است. طبق گفته وزیر صمت، صنعت خودروسازی و سیاست‌های آن موضوعی وسیع و مهم محسوب می‌شود که در مورد آن اطلاع‌رسانی بیشتری انجام خواهد شد. گفتنی است روز سه شنبه ۲۳ شهریور موضوع واردات ماشین در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی خواهد گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.