تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 63044

دوشنبه و سه شنبه های داغ ایران خودرو و سایپا در راه است

دوشنبه و سه شنبه های داغ ایران خودرو و سایپا در راه است

دوشنبه و سه شنبه های داغ ایران خودرو و سایپا در راه است بر اساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده،‌ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و سایپا در دوشنبه و سه شنبه‌ها در راه خواهد بود.
سرانجام در ..

دوشنبه و سه شنبه های داغ ایران خودرو و سایپا در راه است

بر اساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده،‌ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و سایپا در دوشنبه و سه شنبه‌ها در راه خواهد بود.

سرانجام در چهارشنبه هفته گذشته و پس از کش و قوس‌های فراوان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران‌ خودرو و سایپا از سوی ستاد تنظیم بازار به عنوان مسئول تعیین قیمت خودروها صادر شد. بر این اساس محصولات دو خودروساز بزرگ کشور افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۸ درصدی را تجربه کردند.

در افزایش قیمت قبلی مدیران ایران‌ خودرو و سایپا قول دادند که به دنبال اعلام قیمت‌های جدید، به منظور تحقق اهداف وزارت صمت تیراژ تولید را بالا خواهند برد و به صورت هفتگی برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهند کرد. اما پس از آن که مجوز افزایش قیمت‌ از سوی دولت لغو شد و قیمت‌ها مجددا به حالت قبل بازگشتند،‌ این دو خودروساز نیز از اجرای هفتگی فروش فوق العاده منصرف شدند.

اکنون و به دنبال اعلام قیمت‌های جدید،‌ سایپا و ایران خودرو تصمیم گرفته‌اند تا پایان سال جاری به طور مدام در روزهای جداگانه خودرو روانه بازار کنند.

برنامه فروش ایران خودرو و سایپا

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو از دوشنبه هفته آینده

ایران خودرو در ارتباط با این موضوع اعلام کرده است به منظور عمل به تعهدات خود، از روز دوشنبه هفته پیش رو برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را اجرایی خواهد کرد. البته بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، ایران‌ خودرو فروش فوق العاده این هفته را در یکشنبه اجرایی خواهد کرد، اما فروش هفتگی این شرکت در روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

بابک رحمانی،‌ معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیز در این باره بیان کرد با اصلاح قیمت‌ها،‌ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه بیش از تعهدات تا پایان سال در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته است. روزهای دوشنبه به طور ثابت،‌ برنامه‌های فروش در قالب فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

معاون بازاریابی شرکت ایران خودرو از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال خبر داد و عنوان کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از اصلاح قیمت‌ها و رویکرد افزایش عرضه، انتظار می‌رود بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال به تعادل برسد.

آغاز فروش فوق العاده سایپا از سه شنبه هفته پیش رو

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت سایپا نیز در خصوص اجرای طرح‌های فروش هفتگی سایپا اعلام کرده است که با راهبری وزیر صمت برنامه‌های متنوعی به منظور ایجاد نظم در بازار خودرو تدوین شده است که یکی از آن‌ها عرضه مداوم و مستمر خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی است. از این رو شرکت سایپا از هفته آینده تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد. این طرح‌های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی ادامه داد که شرکت سایپا در این طرح های فروش اکثر محصولات خود را عرضه خواهد کرد و متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.