تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 63962

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، اولین پرچمدار کمپانی سامسونگ خواهد بود که به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود..

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، اولین پرچمدار کمپانی سامسونگ خواهد بود که به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

سامسونگ، غول گوشی‌سازی کره‌ای خودش را آماده رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش به نام گلکسی اس ۲۲ می‌کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، گوشی‌های این خانواده احتمالاً در فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شوند. بزرگ‌ترین مدل این خانواده که گلکسی اس ۲۲ اولترا نام دارد همچنان از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این تنها مدل سری S22 است که به چنین دوربینی مجهز می‌شود. اما در حالی که هنوز این گوشی معرفی نشده، شایعاتی در مورد نسل بعدی این گوشی، مدل گلکسی اس ۲۳ اولترا به بیرون درز کرده است.

جدیدترین اخبار به بیرون درز کرده ادعا می‌کند که گوشی Galaxy S23 Ultra از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد. هرچند این گوشی سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد و باید در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ منتظر رونمایی از آن باشیم.

جزئیات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی گلکسی S23 Ultra

گلکسی اس ۲۳ اولترا، اولین گوشی پرچمدار سامسونگ خواهد بود که به این دوربین جذاب مجهز می‌شود. این سنسور ISOCELL HP1 نام خواهد داشت و اندازه ۱/۱.۲۲ اینچی دارد. علاوه بر این محدوده پیکسلی آن ۰.۶۴ میکرومتر است و از فناوری پیکسل باینینگ ۴ به ۱ بهره می‌برد.

علاوه بر این، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از نخستین گوشی‌های پرچمداری خواهد بود که به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام مجهز می‌شود. این‌ها اطلاعات اولیه‌ای است که در مورد دو نسل دیگر پرچمداران سامسونگ به دست آورده‌ایم. اما گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا چه برای ارائه دارد؟

مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا

Iceuniverse، افشاگر مطرح دنیای موبایل می‌گوید گوشی Galaxy S22 Ultra به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود. این گوشی از نسخه جدید سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3 سامسونگ با اندازه ۱/۱.۳۳ اینچی بهره می‌برد. این سنسور تراکم پیکسلی ۰.۸ میکرومتری دارد، دیافراگم آن f/1.8 و زاویه دید ۸۵ درجه‌ای دارد. لنز واید این گوشی ۰.۶ برابر سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی است که اندازه پیکسل ۱/۲.۵۵ اینچی و تراکم پیکسلی ۱.۴ میکرومتری دارد. دیافراگم این لنز f/2.2 و زاویه دید آن ۱۲۰ درجه‌ای است.

دو لنز تله فوتو این گوشی را یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی سونی با زوم ۱۰ برابری و یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی سونی با زوم ۳ برابری تشکیل می‌دهند. اولی زاویه دید ۱۱ درجه‌ای و دومی زاویه دید ۳۶ درجه‌ای دارد. به طور کلی مشخصات فنی این دوربین‌ها تغییر زیادی نسبت به نسل قبلی نداشته است، با این حال امیدواریم سامسونگ از نظر نرم افزاری آن‌ها را بهینه کند تا نتایج بهتری حاصل شود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۲ اولترا یک نمایشگر ۶.۸ اینچی ۲K از نوع AMOLED را در اختیار خواهد داشت. اوج روشنایی این نمایشگر ۱۸۰۰ نیت است که در صنعت موبایل رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود. به عنوان مثال گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت را ارائه می‌کند. باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز به احتمال زیاد با توان ۴۵ واتی شارژ می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.