تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 70384

دوربین گوشی ویوو X80 Pro به لطف چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ قدرت فوق‌العاده‌ای دارد

دوربین گوشی ویوو X80 Pro به لطف چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ قدرت فوق‌العاده‌ای دارد

دوربین گوشی ویوو X80 Pro به لطف چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ قدرت فوق‌العاده‌ای دارداطلاعاتی منتشر شده از دوربین ویوو X80 Pro نشان دهنده‌ی قدرت فوق‌العاده‌ی آن است. پرچمدار ویوو این قدرت را مدیون تراشه دایمنس..

دوربین گوشی ویوو X80 Pro به لطف چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ قدرت فوق‌العاده‌ای دارد

اطلاعاتی منتشر شده از دوربین ویوو X80 Pro نشان دهنده‌ی قدرت فوق‌العاده‌ی آن است. پرچمدار ویوو این قدرت را مدیون تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ است.

ویوو امسال گوشی‌های شگفت‌انگیزی را روانه‌ی بازار کرده است. اما هنوز گوشی پرچمدار این شرکت به بیرون نیامده است. ما در مورد جدیدترین عضو سری X گوشی‌های این شرکت صحبت می‌کنیم که محبوب‌ترین و مهم‌ترین محصولات ویوو نیز هستند. ما اکنون می‌دانیم که نام این محصول ویوو ایکس ۸۰ پرو است و به زودی در بازار عرضه خواهد شد. اما هنوز اطلاعاتی از تاریخ دقیق فروش آن در دست نیست. امروز، یک افشاگر چینی جزئیات مهمی از این گوشی را فاش کرده است که در ادامه می‌توانید‌ آن‌ها را بخوانید.

بر اساس این اطلاعات منتشر شده، دوربین گوشی ویوو X80 Pro با چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک، سیستم دوربین گوشی‌های این شرکت چینی را به سطح تازه‌ای می‌رساند. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی اولد با لبه‌های منحنی و رزولوشن ۲K نیز مجهز است. همچنین در زیر قاب آن از یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که به صورت سیمی با توان ۸۰ وات و به صورت بی‌سیم با توان ۵۰ وات شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین اسنپدراگون و اگزینوس از دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک‌بنچ

در قلب تپنده این گوشی چیپست Dimensity 9000 مدیاتک حضور دارد که از فناوری لیتوگرافی ۴ نانومتری استفاده می‌کند و شامل یک هسته مرکزی Cortex-X2، سه هسته بزرگ Cortex-A710 و چهار هسته کوچک‌تر Cortex-A510 می‌شود. پردازشگر گرافیکی این تراشه Mali-G710 نام دارد و توانسته در بنچمارک‌های آنتوتو، از مرز ۱ میلیون امتیاز عبور کند. این تراشه را باید رقیب سرسختی برای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بدانیم. این تراشه از بهینه‌سازی‌های مختلفی بهره می‌برد و برخلاف رقیب فاقد هرگونه مشکل حرارتی است.

دوربین ویوو X80 Pro چه در چنته دارد؟

اما یکی دیگر از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی، قابلیت‌های فیلمبرداری آن است. این گوشی از چیپست تصویربرداری V1 ساخت خود شرکت ویوو بهره می‌برد که نیازهای اپلیکیشن‌های تصویربرداری مثل عکاسی و فیلمبرداری را برطرف می‌کند.

دوربین گوشی ویوو X80 Pro

این تراشه در عین حال مصرف انرژی کارآمدی نیز دارد. چیپ V1 از یک الگوریتم جداگانه استفاده می‌کند که می‌تواند مصرف انرژی مدار سخت افزاری را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

سیستم دوربین گوشی Vivo X80 Pro با همکاری شرکت دو شرکت ویوو و زایس طراحی شده است. زایس برای تمام علاقه‌مندان به عکاسی نامی آشنا است؛ بنابراین نیازی به گفتن ندارد که می‌توانید انتظار زیادی از دوربین پرچمدار جدید کمپانی ویوو داشته باشید.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.