تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 67289

دوربین گلکسی S22 سامسونگ پیشرفت بزرگی در عکاسی شب داشته است

دوربین گلکسی S22 سامسونگ پیشرفت بزرگی در عکاسی شب داشته است

دوربین گلکسی S22 سامسونگ پیشرفت بزرگی در عکاسی شب داشته استدر قیاس با نسل قبل، گلکسی S22 سامسونگ با تغییرات قابل توجهی در بخش دوربین همراه شده که بهبود عملکرد عکاسی در شب برجسته‌ترین آن است.
سامسونگ پ..

دوربین گلکسی S22 سامسونگ پیشرفت بزرگی در عکاسی شب داشته است

در قیاس با نسل قبل، گلکسی S22 سامسونگ با تغییرات قابل توجهی در بخش دوربین همراه شده که بهبود عملکرد عکاسی در شب برجسته‌ترین آن است.

سامسونگ پیش‌تر و در روز چهارشنبه از سخت‌افزار دوربین و نرم‌افزار عکس‌برداری در خانواده گلکسی S22 رونمایی کرد. با توجه به مشخصات اعلامی، پیشرفت‌های این سری پرچم‌دار به مدل اس ۲۲ اولترا محدود نشده و بهبودهای عکاسی در شب به S22 و برادر بزرگ‌تر آن یعنی +S22 نیز تعمیم یافته است.

گلگسی S22 و اس ۲۲ پلاس در دوربین‌های اصلی خود دچار بهبودهایی شده‌اند که برجسته‌ترین تفاوت آنها با نسل گذشته، ارتقای رزولوشن از ۱۲ به ۵۰ مگاپیکسل و افزایش ۲۳ درصدی سنسورهای تصویر برای جذب نور بالاتر است.

سامسونگ همچنین این‌بار، حالت Night Portrait را به هر دو دوربین جلو و عقب اضافه کرده است. بنابراین حالا قادر خواهید بود تا سلفی‌های شارپ و عمیق را حتی در زمان تاریکی هوا ثبت کنید.

معرفی قابلیت جدید عکاسی “Nightography” در گلکسی اس ۲۲

گلکسی S22 سامسونگ شاهد پیشرفت بزرگی در عکاسی در شب است

سامسونگ در سری گلکسی S22، حالت عکاسی در شب را هوشمندتر کرده و از این پیشرفت با عنوان “Nightography” پرده برداشته است. این ویژگی به‌طور خودکار نریخ فریم ایده‌آل را برای ثبت حداکثری نور و جزئیات انتخاب می‌کند و به‌عنوان یک نسخه پیشرفته‌تر از حالت شب، به‌کار گرفته می‌شود.

گلکسی S22 و اس ۲۲ پلاس همچنین از فناوری پیکسل تطبیقی برای تقویت تصاویر مگاپیکسلی بالا با استفاده از فناوری tetra-bining برخوردار هستند که به ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل برای ثبت تصاویری واضح‌تر در شرایط کم‌نور می‌پردازد.

عضو ارشد خانواده اس ۲۲، یعنی مدل اولترا نسبت به برادران خود از مزایای ویژه‌ای برخوردار است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول می‌تواند با ثبت عکس‌هایی با وضوح فوق‌العاده بالا، به‌جای چهار پیکسل از ۹ پیکسل برای جذب بیش‌تر نور بهره بگیرد و همچنین به‌صورت پیش‌فرض از نرم‌افزار جدید و اختصاصی سامسونگ به‌نام “Expert Raw” استفاده می‌کند.

دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، در قیاس با سال گذشته بدون‌تغییر باقی مانده است. یک تنزل عجیب هم کاهش وضوح لنز تله‌فوتو از ۶۴ مگاپیکسل در سری S21 به ۱۰ مگاپیکسل رخ داده است. با این‌حال تنها در تست‌های نهایی مشخص خواهد شد که آیا این کاهش رزولوشن در نمایش تصاویر تغییری ایجاد کرده است یا خیر.

منبع :Cnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.