تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 52942

دوبلور پیشکسوت "شکرستان" دچار سانحه رانندگی شد

دوبلور پیشکسوت "شکرستان" دچار سانحه رانندگی شد

دوبلور پیشکسوت “شکرستان” دچار سانحه رانندگی شد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل توکلی سازنده مستندهایی از زندگی و فعالیت‌های پیشکسوتان عرصه صدا و دوبله که کارهای او از..

دوبلور پیشکسوت "شکرستان" دچار سانحه رانندگی شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل توکلی سازنده مستندهایی از زندگی و فعالیت‌های پیشکسوتان عرصه صدا و دوبله که کارهای او از شبکه مستند پخش می‌شود، از دچار شدن شهروز ملک‌آرایی به "حادثه رانندگی هولناک" خبر داد.

شهروز ملک‌آرایی دوبلور نام‌آشنایی برای ایرانیان است و بسیاری از مخاطبان او را با صدای "کاپیتان لینچ" در کارتون «ماجراهای گالیور»، "آقای ووپی" در کارتون «تنسی تاکسیدو» و "پدر اوشین" در سریال «سال‌های دور از خانه» می‌شناسند.

توکلی می‌گوید "چند روز پیش برای کنترل نهایی بخش‌هایی از مستند که آماده شده است، به ایشان پیام دادم اما تا چند روز پاسخی ندادند. نگران شدم، چند روزی گذشت تا اینکه عکسی از اتومبیل واژگون شده خود را برایم فرستادند و متوجه شدم که ایشان تصادف شدیدی داشته است.

وی در این باره می‌افزاید "براساس آنچه که خودشان تعریف کردند، روز هفتم تیرماه حوالی ظهر در ۵ کیلومتری زنجان، به دلیلی اتومبیل‌شان منحرف شده و ضمن برخورد با گاردریل، واژگون می‌شود. به همین دلیل ایشان بی‌هوش شده و به بیمارستان منتقلش می‌کنند. البته اکنون مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل می‌گذرانند."

این مستندساز این روزها در حال ساخت مستندی درباره فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای شهروز ملک‌آرایی، دوبلور پیشکسوت است و پیش از این نیز مستند پرتره بیوک میرزایی، فرهنگ جولایی، رضا فیاضی و … را نیز ساخته است.

صداپیشگی نقش "آقای وزیر" در سریال «سیندرلا»، "ببر آهنگر" در سریال «دهکده حیوانات»، "ژنرال آلمانی" در فیلم کازابلانکا و … از جمله کارهای ملک‌آرایی است.

او این روزها با نقش "پهلوان فرصت" در مجموعه طنز «شکرستان» حضور دارد که از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود و فصل جدید این مجموعه نیز به زودی روی آنتن می‌رود.

توکلی می‌گوید "ساخت مستند درباره شهروز ملک‌آرایی از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده و آخرین جلسه فیلمبرداری ما در خردادماه بود. اکنون مشغول مونتاژ کاریم؛ کرونا کار ما را بسیار سخت کرده و مجبوریم با مراقبت‌های زیاد سراغ این پیشکسوتان برویم. البته آقای ملک‌آرایی در این شرایط سخت پذیرفتند و آمدند که این اقدامش قابل تقدیر است."

معلمی که رفتار درست با "محیط زیست" را آموزش می‌دهد/ «تنهایی»، سریال مستند جدید شبکه یکمستند پرتره رضا فیاضی امشب پخش می‌شود/ آقای جمالی سریال "زی‌زی‌گولو" + فیلم

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.