تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۱
کد خبر : 71671

ده نکته که کار با تبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ را برای شما بهتر می‌کند

ده نکته که کار با تبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ را برای شما بهتر می‌کند

ده نکته که کار با تبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ را برای شما بهتر می‌کندتبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب و کاربردی خود، می‌توانند انجام کارها را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر..

ده نکته که کار با تبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ را برای شما بهتر می‌کند

تبلت های گلکسی Tab S8 سامسونگ با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب و کاربردی خود، می‌توانند انجام کارها را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

جدیدترین تبلت های اندرویدی سامسونگ با عنوان سری گلکسی تب اس ۸ راهی بازار شده‌اند که با سخت افزار پیشرفته خود، یک دستگاه قابل حمل با آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. سری گلکسی Tab S8 سامسونگ در سه مدل تب اس ۸ (یازده اینچی)، تب اس ۸ پلاس (۱۲.۴ اینچی) و تب اس ۸ اولترا (۱۴.۶ اینچی) به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید اهداف و کارهای خود را در هر جایی، از محل کار گرفته تا منزل یا هر مکان دیگری، انجام دهید.

هر سه مدل این سری تبلت های جدید سامسونگ از نسل اول پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ بهره می‌برند و قادر هستند قدرت و سرعت انجام چند کار همزمان را در اختیار شما قرار دهند. کیبوردهای همراه به شما این امکان را می‌دهند تا تبلت خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید یا با استفاده از سامسونگ دکس، تجربه‌ای شبیه به یک دسکتاپ را داشته باشید و از کار با اپلیکیشن‌های گوشی خود لذت ببرید. همچنین گلکسی تب اس ۸ امکان اتصال به تلویزیون را دارد و شما می‌توانید با اجرای Samsung Dex روی یک صفحه نمایش بزرگتر، به صورت همزمان با تبلت خود کارهایتان را انجام دهید.

تبلت های سری گلکسی Tab S8 سامسونگ ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارند که با استفاده از آنها، کارهایتان بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد. در این مطلب قصد داریم ده نکته و ترفند کاربری را به شما بگوییم که با کمک آنها، استفاده‌ی بهینه‌تر و هوشمندانه‌تری از این تبلت های جدید سامسونگ خواهید داشت.

نکاتی برای افزایش بازدهی تبلت های گلکسی Tab S8

۱. افزایش بازدهی با استفاده از نمایشگر بزرگ

گلکسی Tab S8

بسیاری از کاربران، از جمله کسانی که کار تولید محتواهای متنوع را انجام می‌دهند، اهمیت زیادی به اندازه صفحه نمایش خواهند داد. گلکسی تب اس ۸ اولترا به عنوان بزرگترین مدل این سری، از صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی برخوردار است و به همین دلیل و با توجه به سبک‌تر بودن و حمل و نقل راحت‌تر آن، رقیبی جدی برای لپ تاپ‌ها به شمار می‌رود.

این یک مزیت بسیار کاربردی و ایده‌آل برای کاربرانی که با نرم افزارهای CAD/CAM کار می‌کنند یا فروشندگانی که می‌خواهند به مشتریانشان اطلاع‌رسانی کنند و همچنین کسانی که می‌خواهند اطلاعات درمان را در بخش مراقبت‌های بهداشتی با خیال راحت به اشتراک بگذارند، خواهد بود.

علاوه بر مدل اولترا، مدل‌های گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۸ پلاس با نمایشگرهای ۱۱ تا ۱۲.۴ اینچی، صفحه نمایش sAMOLED و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، گزینه‌ای مناسب و جذاب برای کاربرانی محسوب می‌شود که به قابلیت حمل آسان‌تر نیاز دارند.

۲. قابلیت‌های کاربردی قلم اس پن

هر سه مدل تبلت های سری گلکسی Tab S8 سامسونگ از قلم S Pen بهره می‌برند. وقتی شما این قلم را از بدنه تبلت جدا می‌کنید، به صورت خودکار منوی Air Command ظاهر می‌شود و شما می‌توانید کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. تجربه نوشتن با S Pen بیشتر از همیشه به نوشتن روی کاغذ شبیه شده است و اکنون قادر خواهید بود یادداشت‌های خود در تبلت را به طور خودکار به متن تبدیل کنید و حتی قابلیت همگام‌سازی آن در Samsung Notes را خواهید داشت.

شما با این قلم کاربردی می‌توانید ایده‌ها و طرح‌های ذهنی خود را خیلی راحت به وجود بیاورید و تصاویر فوق‌العاده‌ای را طراحی کنید. ویژگی Air Actions نیز به شما کمک می‌کند تا اسلایدهای خود را از راه دور کنترل کنید و حرکت برنامه‌های مورد نظرتان را با استفاده از اس پن تحت کنترل خود دربیاورید. همچنین امکان شخصی‌سازی کردن این دستورها را در برنامه تنظیمات بخش Air Actions خواهید داشت.

وقتی هم که شارژ باتری S Pen به اتمام رسید، فقط کافی است آن را به صورت مغناطیسی به پشت تبلت تب اس ۸ متصل کنید تا فرایند شارژ آن آغاز شود.

۳. چندین کار را به صورت همزمان انجام دهید

تبلت های سری گلکسی Tab S8 سامسونگ با استفاده از قابلیت Multi-View Window لذت انجام چند کار مختلف به صورت همزمان را بیشتر از همیشه کرده‌اند. شما اکنون می‌توانید ارتفاع یا عرض قاب‌ها و پنجره‌های مختلف را به طور دلخواه خود تغییر بدهید. همچنین قادر خواهید بود در حین انجام تماس‌های ویدیویی، به راحتی به انجام کارهای خود با برنامه‌های مختلف بپردازید یا یادداشت‌برداری کنید.

این قابلیت به راحتی و با کشیدن و رها کردن برنامه‌ها انجام می‌شود و هیچ دشواری و دردسری برای شما به همراه نخواهد داشت.

۴. کاور کتابی با کیبورد و قابلیت تنظیم

گلکسی Tab S8

لوازم جانبی پیشرفته و نمایشگر لمسی تعاملی تبلت های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ باعث شده‌اند انجام کارها برای شما بسیار راحت‌تر و دلچسب‌تر از همیشه شود. به عنوان مثال، کاور کتابی یا Book Cover یکی از این لوازم جانبی گلکسی Tab S8 محسوب می‌شود که گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک کیبورد لمسی کامل هستند.

در این کاور، یک کیبورد مشابه کامپیوترها به همراه کلیدهایی با نور پس زمینه و تنظیمات میان‌بر شخصی‌سازی شده جهت دسترسی به برنامه‌های پراستفاده‌ای مانند Samsung Dex در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین قادر خواهید بود صفحه کلید خود را به صورت بی سیم بین تبلت تب اس ۸ اولترا و گوشی موبایل خود به اشتراک بگذارید.

چندین حالت ایستاده در کاور کتابی Tab S8 کمک می‌کند که بتوانید طبق نیاز خود و کاری که انجام می‌دهید، آن را تنظیم کنید. با باز و بسته کردن کاور هم صفحه نمایش تبلت روشن و خاموش می‌شود.

۵. استفاده از مزایای Samsung Dex

Samsung Dex یکی از قابلیت‌های جذاب تبلت های جدید سامسونگ است که با استفاده از آن دیگر به اتصال دائمی به تبلت S8 خود نیازی نخواهید داشت. شما می‌توانید با کمک کابل USB-C به HDMI یا نمایشگر بی سیم مجهز به Miracast تمام کارهای خود را روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهید. به عنوان مثال این امکان را دارید تا اسلایدها را در اتاق برای دیگران به نمایش بگذارید یا با استفاده از یک نمایشگر بزرگتر، همه برنامه‌های گوشی تلفن همراه خود را مشاهده کنید و به این ترتیب بهره‌وری خود را بالاتر ببرید.

۶. اتصال به سریع‌ترین شبکه

بیشتر کاربران و به خصوص کسانی که در محل کار خود از تبلت استفاده می‌کنند، قطعا به شبکه‌ای با بالاترین سرعت نیاز خواهند داشت. در همین راستا، سامسونگ هر سه مدل گلکسی Tab S8 را به Wi-Fi 6E مجهز کرده است که حداکثر سرعت ۲.۴ گیگابیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت اتصال ۵G نیز از دیگر مزایای گلکسی تب اس ۸ پلاس است که وقتی در ماموریت‌های اداری یا جلسه‌های خارج از شرکت به اتصال اینترنت نیاز دارید، به کمک شما می‌آید.

بنابراین در این تبلت‌ها می‌توانید از سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش اتصال به شبکه برخوردار شوید.

۷. تماس‌های ویدیویی با سرعت و کیفیت بالا

گلکسی Tab S8

تماس‌های ویدیویی با صدا و تصویر مشکل‌دار، بی کیفیت یا کم سرعت، هر کاربری را کلافه می‌کند. به همین دلیل همه به منظور برقراری ارتباط و همکاری آنلاین به یک راهکار ساده و موثر نیاز دارند. در همین راستا، سامسونگ اقدام به همکاری با پلتفرم‌های پیشرو مانند Zoom، مایکروسافت تیمز، Google Duo و Cisco WebEx کرده تا بتواند تماس‌های ویدیویی در تبلت های گلکسی Tab S8 را به حداکثر انسجام و یکپارچگی برساند.

دوربین جلوی فوق عریض با ویژگی قاب خودکار در تبلت های سری گلکسی تب اس ۸، تصاویری واضح و حرفه‌ای را ارائه می‌کند و میکروفون سه طرفه با قابلیت حذف نویز نیز صدایی باکیفیت را به گوش مخاطب می‌رساند.

۸. امنیت فایل‌ها با Secure Folder

ویژگی پوشه امن یا Secure Folder با اضافه کردن یک لایه امنیتی اضافی به تبلت گلکسی تب اس ۸، خیال شما را از بابت ذخیره کردن اطلاعات حساس مثل داده‌های مالی یا سوابق شخصی راحت می‌کند. این قابلیت توسط پلتفرم امنیتی منحصربه‌فرد سامسونگ Knox محافظت می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات خصوصی و حساس خود را با یک پین، الگو یا روش‌های بیومتریک ذخیره و محافظت کنید.

برای شروع استفاده از ویژگی Secure Folder، به بخش بیومتریک و امنیت در منوی تنظیمات تبلت خود بروید و سپس گزینه پوشه امن را انتخاب کنید. پس از این که یک رمز عبور ایمن انتخاب کردید یا اثر انگشت را به دستگاه خود افزودید، پوشه امن جدید در کشوی برنامه اندروید شما ظاهر می شود و شما می‌توانید هر اطلاعات حساسی که می‌خواهید در آن محافظت شود را ذخیره و نگهداری کنید.

۹. اتصال یکپارچه و امن به اکوسیستم گلکسی

گلکسی Tab S8

اتصال یکپارچه و امن به کل اکوسیستم گلکسی سامسونگ از دیگر قابلیت‌های جذاب تبلت های سری گلکسی Tab S8 محسوب می‌شود. ابزارهایی مانند QuickShare به شما کمک می‌کنند فایل‌ها یا تصاویر خود را از تبلت به گوشی هوشمند یا دستگاه‌های دیگر انتقال دهید. قابلیت Auto-Switch در گلکسی بادز این امکان را فراهم می‌کند تا در حین شنیدن یک پادکست، موسیقی یا هر چیز دیگری، بدون قطع و وصل کردن محتوای شنیداری به آسانی بین تبلت و گوشی خود جابه‌جا شوید.

نمایشگر ۱۴.۵ اینچی گلکسی تب اس ۸ اولترا هم شرایطی را به وجود می‌آورد تا از آن به عنوان صفحه نمایش دوم و بزرگ‌تر برای گوشی خود بهره ببرید.

۱۰. تبلت خود را با یک دست کنترل کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که مجبور می‌شوید با یک دست به کار با تبلت خود بپردازید. تبلت های سری گلکسی Tab S8 سامسونگ از حالتی با عنوان یک دستی یا One-Handed برخوردار هستند که با استفاده از آن می‌توانید با کنترل صفحه نمایش تبلت با چند انگشت، از هرگونه به‌هم‌ریختگی ناخوشایند جلوگیری کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که رابط کاربری تبلت را برای حالت یک دست تنظیم کنید و از قابلیت‌های کاربردی آن سود ببرید.

سخن نهایی

تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۸ پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، ذغالی و صورتی و همچنین تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا در رنگ ذغالی به بازار عرضه شده‌اند و شما می‌توانید آنها را خریداری کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.