تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 73658

دنیای ماموت ، اولین تریلر هوشمند ایران را معرفی کرد

دنیای ماموت ، اولین تریلر هوشمند ایران را معرفی کرد

دنیای ماموت ، اولین تریلر هوشمند ایران را معرفی کرددنیای ماموت اخیرا در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ از اولین تریلر هوشمند ایران رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات این تریلر جدید آشنا خواهیم شد.
دنیای ماموت..

دنیای ماموت ، اولین تریلر هوشمند ایران را معرفی کرد

دنیای ماموت اخیرا در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ از اولین تریلر هوشمند ایران رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات این تریلر جدید آشنا خواهیم شد.

دنیای ماموت اخیرا در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از اولین تریلر هوشمند ایران پرده‌برداری کرد. در همین راستا محمد مومنی، مدیرعامل این شرکت در خصوص طراحی این محصول عنوان کرد شرکت شتاب تک که به عنوان بازوی اصلی ماموت در سرمایه‌گذاری در حوزه تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها محسوب می‌شود در سال ۱۳۹۸ یک رویداد استارتاپی را برگزار کرد که به واسطه آن از میان ۸۰ شرکت‌کننده، ایده شرکت مشاوران سیستم به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

مدیرعامل دنیای ماموت در ادامه گفته‌های خود بیان انتخاب این ایده تاسیس شرکت شتاب سیستم را به همراه داشت که اولین اقدام این شرکت در هوشمندسازی تریلرها و تولید تریلر هوشمند محسوب می‌شود. وی با اشاره به اینکه تریلر هوشمند دنیای مامویت نیز بر اساس همین ایده توسعه پیدا کرد افزود دنیای ماموت هوشمندسازی کشنده‌ها، کامیون‌ها و پیکاپ‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات اولین تریلر هوشمند ایران

مومنی در ادامه گفته‌های خود از اهداف ساخت تریلر هوشمند به ایمن‌سازی، حمل با کیفیت‌تر و بهتر بار و همچنین امکان کنترل تریلر از راه دور اشاره کرد. وی افزود اولین تریلر هوشمند ایران از امکاناتی چون نمایش میزان وزن بار تریلر و نحوه توزیع وزن بار روی اکسل‌ها و کنترل محور اول، تعیین سرویس‌های دوره‌ای به همراه هشداردهی، نمایش دما و میزان فشار باد تایرها، مانیتورینگ دما و رطوبت یخچالی به همراه امکان هشداردهی، امکان موقعیت‌یابی آنلاین، کنترل ارتفاع تریلی به همراه امکان ذخیره‌سازی، مسیریابی و هواشناسی بهره می‌برد.

تریلر هوشمند

طبق گفته مومنی، تمام امکانات اشاره شده برای نخستین بار روی یک تریلر در بازار ایران ارائه می‌شود و مالکان می‌توانند از طریق یک وب اپلیکیشن از روی گوشی هوشمند یا هر وسیله دیگری تمام این امکانات را کنترل کنند. وی افزود البته این وب اپلیکیشن به شکل دوره‌ای به‌روزرسانی خواهد شد و کاربران به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین رابط کاربری این وب اپلیکیشن بسیار ساده بوده و هر فردی می‌تواند با آن کار کند.

زمان عرضه

مدیرعامل دنیای ماموت در خصوص زمان عرضه این محصول نیز بیان کرد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این محصول ابتدا از ماه آینده به شکل آپشنال روانه بازار خواهد شد و بعد از دریافت نظرات مشتریان آن را به شکل گسترده به بازار عرضه خواهیم کرد. وی خاطرنشان کرد یکی از اهداف دنیای ماموریت هوشمندسازی سایر سگمنت‌های خودرویی تجاری اعم از کامیون، کامیونت و پیکاپ است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.