تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 58577

دلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام رسما اعلام شد

دلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام رسما اعلام شد

دلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام رسما اعلام شددلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام در شب گذشته رسما اعلام شد و این شرکت خبر هک شدن و نشت اطلاعات را تکذیب کرده است.
سران..

اختلال گسترده در فیسبوکدلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام رسما اعلام شد

دلیل اختلال گسترده در فیسبوک ، واتساپ و اینستاگرام در شب گذشته رسما اعلام شد و این شرکت خبر هک شدن و نشت اطلاعات را تکذیب کرده است.

سرانجام پس از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های پیاپی و گوناگون، فیسبوک رسما دلیل اختلال گسترده و قطعی شش ساعته سرویس‌های خود در سراسر جهان را اعلام کرد. در حالی که شایعات گوناگونی درباره دلیل مشکلات شب گذشته سرورهای فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ منتشر شده و حتی برخی از رسانه‌ها از حمله هکری به این شرکت خبر داده‌اند، حالا دلیل اختلالات شدید در فیسبوک و زیرمجموعه‌های آن رسما اعلام شده است.

دلیل اختلال گسترده در فیسبوک چه بود؟

طبق خبر رسمی‌ای که فیس بوک منتشر کرده، تغییر در پیکره‌بندی روترها، دلیل اصلی قطعی شش ساعته شب گذشته سرویس‌های این شرکت بوده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اشتباه فنی از سوی مهندسان فیسبوک عامل این اختلالات گسترده بوده و این شرکت شایعات مربوط به هک شدن یا نشت دیتا و لو رفتن سرورهای اصلی را تکذیب کرده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.