تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 17396

دعوت از خانواده "حاج قاسم" برای حضور در جشن رمضان + فیلم

دعوت از خانواده "حاج قاسم" برای حضور در جشن رمضان + فیلم

دعوت از خانواده “حاج قاسم” برای حضور در جشن رمضان + فیلم هر شب تندیس و انگشتری “حاج قاسم” به قهرمانان داستانِ “جشن رمضان” اهداء می‌شود؛ این برنامه از خانواده “حاج قاسم” دعوت کردند تا در “جشن رمضان” حاضر شوند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال “جشن رمضان” بدون تماشاگر روی آنتن رفته و در این چند قسمت قهرمانان مختلفی از جنسِ مردم را به برنامه آورده است. این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۱:۳۰ با اجرای حسین مولایی پخش می‌شود.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گروه‌ها و چهره‌های جهادی را به “جشن رمضان” می‌آیند. “جشن رمضان” امسال برنامه‌ای در قالب کار ترکیبی نمایشی با حضور مهمانان خاص است. مهمانانی که از نیروهای جهادی و آتش به اختیارند و مصداق بارز “مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه‌اند.”
در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهداء می‌شود.
فیلم‌های آخر هفته تلویزیون کدامند؟/ “مدرسه هندی” به یاد عرفان‌خانرقابت شبکه‌ها و سردرگمی مخاطبان ماه رمضان تلویزیون/ چقدر کانا..

دعوت از خانواده "حاج قاسم" برای حضور در جشن رمضان + فیلم

هر شب تندیس و انگشتری "حاج قاسم" به قهرمانان داستانِ "جشن رمضان" اهداء می‌شود؛ این برنامه از خانواده "حاج قاسم" دعوت کردند تا در "جشن رمضان" حاضر شوند.

دعوت از خانواده "حاج قاسم" برای حضور در جشن رمضان + فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال "جشن رمضان" بدون تماشاگر روی آنتن رفته و در این چند قسمت قهرمانان مختلفی از جنسِ مردم را به برنامه آورده است. این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۱:۳۰ با اجرای حسین مولایی پخش می‌شود.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گروه‌ها و چهره‌های جهادی را به "جشن رمضان" می‌آیند. "جشن رمضان" امسال برنامه‌ای در قالب کار ترکیبی نمایشی با حضور مهمانان خاص است. مهمانانی که از نیروهای جهادی و آتش به اختیارند و مصداق بارز "مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه‌اند."

در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهداء می‌شود.

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون کدامند؟/ "مدرسه هندی" به یاد عرفان‌خانرقابت شبکه‌ها و سردرگمی مخاطبان ماه رمضان تلویزیون/ چقدر کانال‌ها را زیر و رو کنیم؟

در تیزر "جشن رمضان" می‌بینیم که علاوه بر توضیحات برنامه، رسماً از خانواده شهید قاسم سلیمانی برای حضور در این برنامه دعوت می‌کنند:

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران , ماه مبارک رمضان , سردار قاسم سلیمانی , انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.