تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 592853

دعوای بچه‌ها در گرگان به نزاع خونین کشید

دعوای بچه‌ها در گرگان به نزاع خونین کشید

دعوای بچه‌ها در گرگان به نزاع خونین کشید به گزارش منیبان، سرهنگ علی تجری امروز یکشنبه ۶ فروردین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین دو طایفه در یکی از روستاهای گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران و طی بررسی‌های

دعوای بچه‌ها در گرگان به نزاع خونین کشید

به گزارش منیبان، سرهنگ علی تجری امروز یکشنبه ۶ فروردین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین دو طایفه در یکی از روستاهای گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد، عصر روز گذشته پس از دعوای دو پسربچه حدود ۱۳ ساله خانواده‌های آنان نیز با یکدیگر درگیر شدند که صبح امروز در ادامه همان نزاع، تعداد بیشتری از اقوام و آشنایان وارد نزاع و درگیری شدند.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اینکه متأسفانه بر اثر آن دو برادر با سلاح شکاری کشته و تعداد ۱۰ نفر از طرفین نیز مجروح شدند، یادآور شد: در حال حاضر مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

تجری از دستگیری تعدادی از متهمان این درگیری خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر امنیت و آرامش در منطقه برقرار بوده و تلاش برای شناسایی عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

منبع: ایسنا

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.