تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
کد خبر : 49931

دستگیری ۲ شرور و قاتل فراری در سلسله

دستگیری ۲ شرور و قاتل فراری در سلسله

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: دستگیری ۲ شرور و قاتل فراری در سلسله ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و قاتل فراری قتل‌های اخیر در شهرستان سلسله خبر داد.
سردار یحیی ا..

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

دستگیری ۲ شرور و قاتل فراری در سلسله

دستگیری ۲ شرور و قاتل فراری در سلسله

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و قاتل فراری قتل‌های اخیر در شهرستان سلسله خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره درگیری چند روز پیش در یکی از خیابان‌های شهر سلسله و به قتل رسیدن ۲ نفر، شناسایی و دستگیری قاتلان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تشکیل اکیپی‌های ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، محل اختفای متهمان در سلسله شناسایی، با هماهنگی قضائی سحرگاه امروز و طی یک عملیات ضربتی دو قاتل و شرور سابقه‌دار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: مأموران در عملیاتی دیگر ۹ نفر محرک و مسببین اصلی این درگیری را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

الهی خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته قاتلان به جرم خود با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف و شناسایی و دستگیری همدستان آنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با انگیزه قدرت‌نمایی و رعب و وحشت موجب قتل این دو شهروند بی‌گناه شده‌اند، ضمن تشکر از همکاری خوب مردم و دستگاه قضا، افزود: هرگونه ناامنی و درگیری مسلحانه خط قرمز پلیس است و با هنجارشکنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.