تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
کد خبر : 585630

دسترسی به اینترنت در ایران به شدت محدود شد

دسترسی به اینترنت در ایران به شدت محدود شد

اینترنت در ایران محدود شد ، به گزارش کافه دانش به گزارش مردم دسترسی به اینستاگرام ، واتساپ و بسیاری از سایت های اینترنت به شدت محدود شده است ، جالب اینجاست که اینترنت همراه ایرانسل ، همراه اول و برخی از اپراتور ها بطور کامل قطع شده اند و دسترسی حتی به سایت های

اینترنت در ایران محدود شد ، به گزارش کافه دانش به گزارش مردم دسترسی به اینستاگرام ، واتساپ و بسیاری از سایت های اینترنت به شدت محدود شده است ، جالب اینجاست که اینترنت همراه ایرانسل ، همراه اول و برخی از اپراتور ها بطور کامل قطع شده اند و دسترسی حتی به سایت های داخلی هم با مشکل فراوانی روبرو است.

قطعی اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ

قطعی اینترنت در اینترنت همراه از ساعات 21 روز چهارشنبه 30 شهریور 1401 در ایران آغاز گردید ، بعد از ظهر چهارشنبه دسترسی به اینستاگرام با مشکلات فراوانی رو برو شد و حوالی ساعت 18 چهارشنبه بسیاری از کاربران از فیلترینگ اینستاگرام خبردادند.

با گذشت چند ساعت از این موضوع اینستاگرام و واتساپ بصورت کامل از دسترس خارج شد و با گذشت زمان دسترسی به سایت های مختلف هم در ایران با مشکل روبرو شد.

نکته جالب عدم دسترسی به سایت ها با مرورگر گوگل کروم از اواخر روز سه شنبه 29 شهریور وجود نداشت و دسترسی فقط با تغییر آیپی امکان پذیر بود.

تجربه شما از دسترسی به اینترنت با اینترنت همراه و اینترنت خانگی به چه شکل بوده است؟ منتظر نظرات شما کاربران عزیز هستیم.

به گزارش نت بلاکس هم اینترنت در ایران در بسیاری از شهرها با مشکل روبرو است.

قطع اینترنت در ایران به گزارش نت بلاکس

این گزارش در حالی منتشر شد که شایعاتی از گفته های وزیر ارتباطات هم در عصر روز چهارشنبه  که خبر از قطعی اینترنت در ساعات آینده میداد که پس از چند ساعت تکذیب شد. اما بالاخره در انتهای روز چهارشنبه اینترنت در ایران با مشکلات بسیاری روبرو شد و دسترسی به اینستاگرام و واتساپ بطور کامل قطع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

افصل دوشنبه , 24 مهر 1402 - 3:51

فقط کارت شماره واریز منتطر حرف حواصله ندارم 9 سال پول ندارم اعصاب اینترنت قطح امروز برق قطعی