تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر : 24387

در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی مطرح شد: برگزاری جلسات روضه هفتگی در بیت «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی»/ سفره اطعام استاد اخلاق همچنان پهن است

در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی مطرح شد: برگزاری جلسات روضه هفتگی در بیت «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی»/ سفره اطعام استاد اخلاق همچنان پهن است

کافه دانش: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی گفت: مجلس روضه، چهارشنبه ها در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی برپا است و شیعیان اهل بیت (ع) هر هفته از نقاط مختلف تهران حضوری گسترده در این مجلس دارند. حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت و گویی درباره سرنوشت فعالیت های خیریه …

کافه دانش: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی گفت: مجلس روضه، چهارشنبه ها در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی برپا است و شیعیان اهل بیت (ع) هر هفته از نقاط مختلف تهران حضوری گسترده در این مجلس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت و گویی درباره سرنوشت فعالیت های خیریه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی که با محوریت مسجد موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید سعیدی) و بیت آن مرحوم انجام می شد، گفت: اکثر فعالیت های خیرخواهانه ای که در زمان حیات مرحوم پدرم -حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی- انجام می شد همچنان برقرار است. البته دفتر فرهنگی اوقات نیز بخشی از فعالیت ها را مدیریت می کند.

 فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی افزود: البته برخی از این فعالیت ها به دلیل شناختی بود که مردم از ایشان داشتند و با درگذشت ایشان و کاهش حجم این کمک ها گستره این امور کم تر شده بود که به مرور زمان، باز رونق به مسجد موسی بن جعفر (ع) -که سید محمد طباطبایی، اکنون امام جماعت آن است- و بیت آن مرحوم بازگشت.

 وی اظهار کرد: مجلس روضه، چهارشنبه ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد موسی بن جعفر (ع)، در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی برپا است و شیعیان اهل بیت (ع) هر هفته از نقاط مختلف تهران حضوری گسترده در این مجلس دارند. حضور مبلغان دینی و ذاکران اهل بیت (ع) در این مجلس بسیار پر رنگ است.

 حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی ادامه داد: هیات متوسلین به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، بنیان گزار آن بودند با همکاری دفتر فرهنگی اوقات، برگزاری جلسات روضه هفتگی در بیت این استاد اخلاق را برعهده دارند.

 وی اضافه کرد: حضور گسترده استادان و طلاب حوزه علمیه و ائمه جماعات مساجد مناطق مختلف تهران در مجلس روضه هفتگی در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، یکی از ویژگی های آن است که نشان دهنده ارادت ویژه روحانیون به ایشان حتی پس از گذشت بیش از ۱۵ ماه از درگذشت آن استاد اخلاق است.

 موسس و مسئول دفتر فرهنگی اوقات افزود: فعالیت های بیت مرحوم طباطبایی به حالت گذشته خود بازگشته است و صبح ها بعدازظهرها میزبان گروه های مختلف مردم برای پاسخگویی به سوالات شرعی، ارایه مشاوره های مذهبی، تعیین وضعیت وجوهات شرعیه و رسیدگی به حال محرومان است.

 یادآور می شود، بیت مرحوم سید مهدی طباطبایی در تهران، خیابان سعیدی، روبروی کلانتری سابق ۱۱۴ غیاثی، کوچه شهید سعیدی، واقع شده است. 

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.