تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 591215

در کدام هتل های تهران اقامت کنیم؟

در کدام هتل های تهران اقامت کنیم؟

تهران، پایتخت ایران، یکی از شهرهایی است که سالیانه افراد زیادی از شهرها و کشورهای مختلف دنیا به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل، هتل ‌ها و مسافرخانه‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارند که هر یک امکانات خاصی را به مسافران ارائه می‌دهند. برخی از هتل ‌ها در تهران بسیار شناخته‌شده هستند و

تهران، پایتخت ایران، یکی از شهرهایی است که سالیانه افراد زیادی از شهرها و کشورهای مختلف دنیا به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل، هتل ‌ها و مسافرخانه‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارند که هر یک امکانات خاصی را به مسافران ارائه می‌دهند. برخی از هتل ‌ها در تهران بسیار شناخته‌شده هستند و افرادی که به دنبال یک محل لوکس و منحصربه‌فرد برای زندگی هستند به هتل‌هایی می‌روند که امکانات بسیار بالایی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال لیست بهتریت هتل های تهران هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

هتل رکسان تهران

زمانی­که صحبت از هتل‌های برتر تهران می‌شود، بی‌شک هتل رکسان تهران در این فهرست قرار می گیرد. این هتل در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین­المللی امام خمینی (ره) قرار گرفته است و این مسئله برای کسانی که می‌خواهند دسترسی راحتی به فرودگاه داشته باشند بسیار مناسب خواهد بود.

هتل رکسان تهران در گذشته با نام نووتل شناخته می‌شد و در مجموعه گروه هتل ­های آکور فرانسه قرار دارد. این هتل 11 طبقه دارد و وسعت آن به حدی زیاد است که مسافران زمانی­که وارد هتل رکسان تهران می‌شوند به بزرگی و شکوه آن پی می‌برند.

فضای آرام و به دور از شلوغی شهر

هتل رکسان تهران برای کسانی مناسب است که مدت کوتاهی می‌خواهند در تهران اقامت داشته باشند. این هتل به دور از فضای شلوغ شهر بنا شده و آرامش بسیار زیادی را برای مسافران به همراه می‌آورد. به همین دلیل، اگر شما نیز جز کسانی هستید که می‌خواهید در مدت اقامت خود آرامش را احساس کنید، باید هتل رکسان تهران را انتخاب نمایید.

امکانات مدرن

از جمله مواردی که باعث شده اقامت در هتل رکسان تهران مورد توجه مسافران قرار گیرد امکانات مدرنی است که در این هتل وجود دارد. هتل رکسان تهران بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده و تمامی پرسنل آن آموزش‎های تخصصی دیده‌اند.

هتل اسپیناس پالاس

زمانی­که صحبت از یک هتل خاص و دوست‌داشتنی در تهران می‌شود، هرگز نمی‌توان به هتل اسپیناس پالاس اشاره نکرد. این هتل پنج ستاره در تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳ قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس بر اساس معماری و طراحی مدرن ساخته شده و خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فضای این هتل بسیار لوکس و دلنشین است.

در کدام هتل های تهران اقامت کنیم؟

هتل رامتین تهران

یکی دیگر از هتل‌ های تهران که می‌تواند فضای خوبی را برای مسافران به وجود بیاورد هتل رامتین است. این هتل از هتل‌ های قدیمی تهران است که در سال 1352 ساخته شده و در تمامی این سال‌ها توانسته امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار دهد.

این هتل در تهران، خيابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، ضلع جنوب پارک ساعی، پلاک ۲۱۵۳ واقع شده و دسترسی آسانی به دربند دارد. همانطور که می‌دانید دربند یکی از مراکز تهران است که انواع رستوران در آن پیدا می‌شود و یک مرکز تفریحی پرطرفدار در پایتخت به شمار می رود.

هتل هما تهران

هتل هما تهران در یکی از خوش‌ آب‌وهواترین مناطق تهران یعنی در تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱ واقع شده است. این هتل درسال 1352 برای میزبانی از مهمانان مهم خارجی ساخته شده و در تمامی این سال‌ها توانسته اصالت خود را به خوبی حفظ نماید.

هتل هما دسترسی بسیار ساده‌ای به مراکز مهم و تفریحی تهران دارد و مسافران می‌توانند در کمترین زمان ممکن از این هتل به مراکز مورد نظر خود برسند. رستوران‌های این هتل غذاهای باکیفیتی را طبخ می‌کنند که در سراسر تهران شناخته‌شده است.

هتل استقلال تهران

یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین هتل ‌های تهران هتل استقلال است که در تهران، تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی واقع شده است. ساخت این هتل در سال 1341 آغاز و به زودی به یکی از هتل‌های شناخته شده تبدیل شد.

رجال سیاسی زیادی به هتل استقلال سفر کرده‌اند و همین امر از افتخارات بزرگ این هتل به شمار می‌رود. هتل استقلال تهران دارای امکانات متعددی مانند دو سالن ویژه‌ همایش و مراسم، استخر و سالن‌های ورزشی و تالار هتل استقلال تهران که میزبان عروسی­های مجلل است، اشاره کرد.

در کدام هتل های تهران اقامت کنیم؟

هتل پامچال تهران

هتل پامچال تهران یکی دیگر از هتل‌های شناخته‌شده تهران است که در خیابان شهید مفتح جنوبی، روبروی دانشگاه خوارزمی، خیابان ثاقب، پلاک ۲۲ قرار دارد. این هتل در سال 1381 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. نزدیکی هتل پامچال تهران به متروی دروازه دولت و اتوبوس های BRT باعث شده این هتل مورد توجه کسانی قرار گیرد که به تهران­گردی علاقه دارند. امکانات این هتل بسیار بالاست و مسافرانی که در هتل پامچال تهران اقات داشته‌اند، رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

رزرو هتل های تهران از لوکس تا اقتصادی در فلای تودی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد هتل‌ های تهران از جمله هتل رکسان تهران در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این هتل در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی واقع شده است و امکانات گسترده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای رزرو هتل ‌های تهران از جمله هتل رکسان می‌توانید به سایت فلای تودی سر بزنید. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما تهران و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.