تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۸
کد خبر : 62244

در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان کدام خودروهای بازار بیشترین آپشن را دارند

در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان کدام خودروهای بازار بیشترین آپشن را دارند

در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان کدام خودروهای بازار بیشترین آپشن را دارندما در این مطلب چهار نمونه از پرآپشن‌ترین خودروهای بازار ایران در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت..

در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان کدام خودروهای بازار بیشترین آپشن را دارند

ما در این مطلب چهار نمونه از پرآپشن‌ترین خودروهای بازار ایران در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت‌های خودروسازی داخلی معمولا برای محصولات اقتصادی و ارزان‌قیمت‌تر خود امکانات ایمنی و رفاهی کمی در نظر می‌گیرند. با این وجود برخی از خودروهای اقتصادی بازار در مقایسه با رقبای خود به امکانات متنوع‌تری مجهز شده‌اند که ما در ادامه چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. گفتنی است تمام خودروهایی که در این مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد در حدود ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

پر آپشن ترین خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی بازار

۱. برلیانس H330 یک و نیم لیتری اتوماتیک مدل ۹۵

اگر با بودجه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیون تومان به دنبال خرید یک خودروی پر آپشن هستید برلیانس H330 یک و نیم لیتری مدل ۹۵ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگرچه مدل این خودرو چندان بالا نیست،‌ اما در مقایسه با رقبا به امکانات بیشتری مجهز شده است که سانروف، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با نویگیشن و دوربین عقب، بلوتوث، USB، فرمان برقی دو حالته با روکش چرم و دکمه‌های کنترل و آینه‌های جانبی برقی از جمله آن‌ها هستند.

۲. دنا معمولی مدل ۹۷

خودروهای بازاردنا معمولی نمونه دیگری از خودروهای پرآپشن بازار در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومان است. این اتومبیل در مقایسه با خودروهایی مانند تندر ۹۰ و پژو پارس سال به آپشن‌های بیشتری مجهز شده است. با خرید نسخه فول آپشن‌ این خودرو می‌توانید از امکاناتی نظیر صندلی جلو با تنظیمات ۶ حالته برقی، ترمز عقب دیسکی،‌ دو ایربگ،‌ کروز کنترل، چراغ‌های جلو و عقب ال ای دی،‌ چراغ مشایعت،‌ سیستم مالتی مدیا با نمایشگر، تهویه مطبوع اتوماتیک و آینه‌های جانبی تاشونده برقی بهره‌مند شوید.

۳. پژو ۲۰۷ مدل ۹۷

خودروهای بازار

برای نمونه دیگری از پرآپشن‌ترین خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی بازار می‌توان به پژو ۲۰۷ مدل ۹۷ اشاره کرد. این اتومبیل از امکانات نسبتا زیادی بهره می‌برد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. دی لایت، تهویه اتوماتیک، سنسور دنده عقب، ترمز دیسکی عقب، ترمز کمکی EBA، فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، دوربین عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر و کروز کنترل از جمله آپشن‌های پژو ۲۰۷ مدل ۹۷ هستند.

۴. رانا پلاس صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۰

خودروهای بازار

رانا پلاس آخرین خودروی پرآپشن اقتصادی است که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. این خودرو به یک پیشرانه شانزده سوپاپ TU5 با استهلاک نسبتا پایین مجهز شده است و گروه خودروسازی ایران خودرو با افزودن امکاناتی این نسخه از رانا را در مقایسه با مدل LX لوکس‌تر کرده است.

صفحه جلوآمپر جدید، سنسور دنده عقب، چراغ مشایعت، مه شکن‌های جلو و عقب، کروز کنترل، آینه‌های جانبی راهنمادار برقی، فرمان جدید مشابه ۲۰۷ با دکمه‌های کنترل و دو عدد کیسه هوا از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای رانا پلاس هستند. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان نسخه صفر کیلومتر این نسخه از رانا را خریداری کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.