تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 53527

در سرویس خواب عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در سرویس خواب عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

فهرست۱ نکات قبل خرید سرویس خواب عروس۲ اجزای سرویس خواب عروس۲.۱ تخت خواب دو نفره۲.۲ کشو پاتختی۲.۳ میز آرایش (میز توالت)۲.۴ صندلی نشیمن۲.۵ دراور۲.۶ کمد۳ بهترین طرح و مدل برای سرویس خواب عروس سرویس خواب عروس یکی از اصلی ترین اجزای خرید در جهزیه است که هزینه های زیادی هم برای این سرویس پرداخت می …

سرویس خواب عروس یکی از اصلی ترین اجزای خرید در جهزیه است که هزینه های زیادی هم برای این سرویس پرداخت می شود اما می توان با هزینه های کمتر نیز این اقلام را تهیه کرد. برای خرید یک سرویس خواب جدید باید به چند نکته مهم توجه داشت که بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

زوج های جوان در هنگام خرید سرویس خواب مشکل دارند. این مسئله زمانی بیشتر می شود که با مدل های فراوان و طراحی های متنوع سرویس در فروشگاه ها روبرو می شوند. با توجه به بودجه محدود عروس خانم ها برای خرید لیست جهیزیه هدر ندادن پول هنر محسوب می شود. ما در این مقاله به شما چند نکته مهم اموزش می دهیم که بتوانید یک سرویس خواب ارزان با بهترین کیفیت برای اتاق خواب جدیدتان تهیه کنید و داشته باشید.

نکات قبل خرید سرویس خواب عروس

 

برای انتخاب و خرید مناسب یک تخت خواب اولین نکته ایی به آن باید توجه داشته باشید ابعاد آن است. پس حتما قبل خرید ابعاد اتاق خواب را داشته باشید تا بتوانید متناسب با انتخاب درستی داشته باشید. زیرا که اگر سرویسی سفارش دهید که نسبتا بزرگ باشد برای ممکن است برای اتاق شما خیلی بزرگ باشد و شما دیگه نتوانید وسایل دیگری در اتاق قرار دهید . کل فضای اتاق را اشغال کند.

اگر خانه شما مستجری است و یا ممکن است جا به جایی داشته باشید باید به دنبال سرویس خوابی باشید که بتوانید به راحتی جا به جا کنید. انتخاب سرویس های سنگین که پایه حجیم و بزرگ دارند برای جا به جایی سخت تر هستند و در گذشت زمان و جا به جایی فرسوده می شوند.

سرویس خواب دو نفره چوبی یکی از پر طرف دارد ترین انتخاب های زوجین هستند پس باید در انتخاب چوب آن دقت کنید. کیفیت چوب بسیار مهم است. چوب های مصنوعی ام دی اف امروزه بسیار باب و مورد پسند عروس و داماد ها قرار گرفته است زیرا که علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی دارد و طراحی و ساخت آن ها به گونه ایی است که به راحتی میتوانید آن هارا جا به جا کنید.

در بررسی قیمت  سرویس خواب باید بدانید که از این مدل ها تخت خواب های چوبی در الویت گران قیمت ها هستند و همچنین بعد از مدل چوبی مدل ام دی اف می باشد که از قیمت متانسب تری برخوردار است که قبل از خرید تخت خواب باید این مطلب را در نظر بگیرید که اگر می خواهید سرویس خواب ارزان را خریداری کنید بهتر است از چوب های ام دی اف طرح خود را انتخاب کنید.

با انتخاب تخت خواب های از جنس ام دی اف، دست شما برای مدل و طرح آن باز است که به هر سبکی که مد نظرتون است می توانید آن را سفارش دهید تا تولید شود. طرح های زیادی در بازار نیز موجود می باشد که می توانید از تخت های اماده استفاده کنید که اگر دنبال سرویس خواب ارزان هستید مدل ها آماده در بازار که طرح های زیبایی هم دارند هزینه کمتری برای زوجین دارد.

ما در آریا چوب سرویس خواب های جدید را با بهترین کیفیت برای شما عروس و داماد های عزیز با مناسب ترین قیمت ها تهیه می کنیم و خرسندیم بتوانیم در کنار شما عزیزان باشیم.

در سرویس خواب عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اجزای سرویس خواب عروس

 

تخت خواب دو نفره

یکی از مهمترین اجزای سرویس اتاق عروس تخت خواب دو نفره است.

کشو پاتختی

کشوهای پاتختی، کشو های کوچکی و بسیار پرکاربردی هستند که در یک طرف یا دو طرف تخت خواب قرار می گیرند. پاتختی فضای بسیار کمی از اتاق خواب را می گیرند، برای نگه داری وسایل مورد نیاز و ضروری بسیار مناسب است. معمولا محل روشنایی و قرار گرفتن چراغ خواب است.

میز آرایش (میز توالت)

 

میزآرایش یکی از اقلام جدا نشدنی از سرویس خواب است و معمولا عروس خانم ها در انتخاب آن بسیار دقت به خرج میدهند. میز آرایش می تواند شامل آینه، کشو، قفسه باشد. میزهای آرایش با سبک ها و متریال مختلف (شیشه، فلز، چوب و سنگ) مناسب هر سلیقه ای وجود دارد.

صندلی نشیمن

صندلی نشینمن یا پاف ها معوملا نیمکت یا صندلی بدون پشتی هستند که پایین تخت خواب قرار می گیرن. می تواند پایه دار یا بدون پایه یا حتی به شکل صندوق برای نگهداری وسایل باشد.

دراور

دراور ها مسئول نظم بخشیدن به وسایل و از جمله لباس ها هستند که به شکل کشو در ردیف های افقی چیده شده اند و برای اشخاصی که لباس های زیادی دارند بسیار مناسب است.

کمد

یکی از اقلامی که می تواند همراه سرویس خواب عروس باشد کمد است. و برای عروس هایی که می خواهند ست خواب کاملی داشته باشند پیشنهاد می شود. همچنین برای اتاق خواب هایی که کمد دیواری ندارند یکی از اقلام ضروری و بسیار پرکاربرد است.

 

خرید سرویس خواب

بهترین طرح و مدل برای سرویس خواب عروس

مهمترین ملاک انتخاب تخت خواب خوب برای جهیزیه اول طراحی درست آن است. طراحی که علاوه بر زیبایی که به دکور اتاق عروس می دهد. خواب راحتی را برای شما به ارمغان آورد. سرویس خواب عروس آریا چوب را به شکلی ساخته ایم که در کنار کیفیت و بهترین جنس را به همراه دارد. همچنین از زیبایی برخوردار باشد تا هر زوجی که برای خرید سرویس خواب اقدام می کنند سرویس خواب مورد نظر همه ویژگی هایی که افراد در نظرفته را داشه باشند و جواب گوی خواسته افراد از این نوع سرویس خواب ها باشند.

زیرا در این شرایط در حین انتخاب زوج ها به شکلی است که بیشترین معیار برایشان زیبایی و ظرافت تخت خواب است که متشکل از بهترین مدل های ممکن باشد تا دکوراسیون منزل خود را به شکلی دلخواه درست کنند.

و در این خصوص تولید کنندگان سرویس تخت خواب همه این معیار ها و خواسته هایی که افراد از این نوع سرویس خواب را دارند تا حد زیادی برطرف کرده اند و سعی شده است تولید این سرویس خواب به گونه ای باشد که باب میل عروس و داماد واقع شود که در این میان مدل هایی از نوع چوبی و ام دی اف بیشترین طرفدار را نسبت به خود دارند زیرا در مرحله اول از جنسی بهتر تشکیل شده اند و در کنار آن ظرافتی خاص دارند که زیبایی دکوراسیون منزلتان را دو چندان می کند.

ما در آریا چوب این امکان را برای شما فراهیم کرده ایم تا بتوانید به راحتی از طریق وب سایت آریاچوب، مدل مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و در کمترین زمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می کوشیم با ارئه بهترین کیفیت ها،مناسب ترین قیمت ها و بیشترین تنوع کاری در طرح ها را داشته باشیم و در این مسیر از شما نیز میخواهیم تا با حمایت هایتان ما را یاری کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.