تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 27225

در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران مجموعه سعدآباد موفق به دریافت گواهینامه ” اشتهار به تعالی یک الماس ” شد

در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران مجموعه سعدآباد موفق به دریافت گواهینامه ” اشتهار به تعالی یک الماس ” شد

کافه دانش: عصر روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹،  همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت کننده با پیام دکترعلی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و باحضور دکتر ولی تیموری معاون گردشگری  ، مدیران ارشد  این  وزارتخانه  دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری …

کافه دانش: عصر روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹،  همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت کننده با پیام دکترعلی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و باحضور دکتر ولی تیموری معاون گردشگری  ، مدیران ارشد  این  وزارتخانه  دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران  در دانشگاه علم و فرهنگ برگزارگردید و طی آن مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با یک درجه ارتقاء نسبت به سال گذشته موفق به کسب گواهینامه “اشتهار  به تعالی یک الماس” از سوی پارک ملی علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی شد.

 به گزارش روابط عمومی مجموعه  سعدآباد، در این مراسم دکتر کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی ،تاریخی سعدآباد به نمایندگی از مجموعه سعدآباد دراین همایش ملی حضور یافته و جایزه  را دریافت نمود .
همچنین بهاره دادیار مسئول فرآیند ارزیابی مجموعه سعدآباد نیز بعنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی معرفی و  موفق به دریافت لوح تقدیر در این همایش ملی شد.
خاطرنشان می شود، الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی  بین المللی بنیاد ملی کیفیت اروپا EFQM است و این جایزه به عنوان یکی از ابزارهای موثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.
   در این فرآیند،  بخش‌های مختلف حاضر در گردشگری، سالانه در قالب جایزه‌های جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت برگزیدگان آنها معرفی می‌شوند.
یاد آور می گردد، نخستین همایش اختتامیه جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری  در ۵ اسفند سال ۱۳۹۷، برگزار شد که مجموعه سعدآباد در آن دوره نیز موفق به دریافت  گواهینامه “تعهد به تعالی” گردید .
در پایان این مراسم، دکتر پارسا،مدیرمجموعه،کسب این جایزه ارزشمند را به یکایک مدیران،مسئولین و پرسنل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تبریک گفت و از تلاش همه همکاران در نیل به این موفقیت ، قدردانی نمود

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.