تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۱۲
کد خبر : 21369

در «انتهای راهرو ۲۷» می‌خوانیم؛ تازه‌های سوره مهر در غرفه مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در «انتهای راهرو ۲۷» می‌خوانیم؛ تازه‌های سوره مهر در غرفه مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

کافه دانش: تازه‌های منتشر ‌شده سوره مهر در غرفه مجازی، با عنوان «انتهای راهروی ۲۷» معرفی شدند. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، انتشارات سوره مهر در دوران کرونا به برپایی غرفه مجازی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با عنوان «انتهای راهروی ۲۷» اقدام، و به این ترتیب نوعی فضای نمایشگاهی را برای علاقه‌مندان فراهم …

کافه دانش: تازه‌های منتشر ‌شده سوره مهر در غرفه مجازی، با عنوان «انتهای راهروی ۲۷» معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، انتشارات سوره مهر در دوران کرونا به برپایی غرفه مجازی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با عنوان «انتهای راهروی ۲۷» اقدام، و به این ترتیب نوعی فضای نمایشگاهی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده و از این طریق مخاطبان خود را حفظ کرده است.

این نمایشگاه با ۲۰۰۰ اثر، دارای طراحی سه بعدی با فضایی شبیه به غرفه واقعی است که مخاطب می‌تواند در آن کتاب‌ها را طبق دسته‌بندی‌ها انتخاب کند. انتشارات سوره مهر، تازه‌های منتشر شده در غرفه مجازی را هر روز معرفی می‌کند. تازه‌های منتشر شده در غرفه مجازی به شرح زیر است:

۱.کتاب «سیاست​نامه»

کتاب سیاست​نامه نوشته زهرا سیادت موسوی از مجموعه قصه​های شیرین ایرانی، شامل ۵ داستان کوتاه و برگرفته از سیاست‌نامه خواجه نظام​الملک است و به زبانی ساده و روان داستان​های آن را نقل می​کند.

«حکایت ماجرای انوشیروان و سپه‌سالار خائن آذربایجان»، «حکایت پارچه فروش و مردان کوهستان»، «حکایت سلطان محمود و قاضی خائن»، «خیانت راست روشن» و «عضدالدوله و قاضی خائن» عناوین ۵ داستان خواندنی است که در این کتاب آمده​است.

۲. کتاب خاطرات تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس

این کتاب جدیدترین اثر حمید حسام، به روایت خاطرات کونیکویامامورا می​پردازد. وی تنها مادر شهید است که اصالتی ژاپنی دارد و فرزند شهیدش جوان نوزده ساله​ای بود که هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های زیادی داشت و هم در زمان جنگ تحمیلی با وجود سن کم، راهی جبهه​ها شد تا از اسلام و ایران دفاع کند که در عملیات والفجر یک، در منطقه فکه به شهادت رسید.

۳. کتاب «بفرمایید به صرف قهوه و پیتا»

این کتاب نوشته معصومه صفایی‌راد روایت و عکس‌هایی از سفر به کشور بوسنی و هرزگوین است؛ سفری ده روزه به بهانه‌ شرکت در پیاده‌روی صلح و گشت‌وگذار در این کشور. کتاب، قصه‌ آدم‌هایی را در این کشور دنبال می‌کند که جنگ روی دیگری از زندگی را نشانشان داده است.

لازم به ذکر است؛ غرفه مجازی سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۵ خردادماه تا ۸ تیرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندانی که در این رویداد از غرفه سوره مهر خرید کنند از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار شده و کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شود.

انتشار خبر: محمد رضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.