تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 15025

دریافت بسته اینترنت تا ۱۰۰ گیگ با «دوشنبه سوری» اسفندماه

دریافت بسته اینترنت تا ۱۰۰ گیگ با «دوشنبه سوری» اسفندماه

کافه دانش: همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به …

کافه دانش: همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود که ارائه این هدیه در آخرین ماه سال نیز ادامه دارد.
همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.
در همین راستا دوشنبه سوری ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۷روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) بوده که استفاده از آن در روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه امکانپذیر است.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.