تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 41183

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور عکس آرشیوی است سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در خیابان بیست متری منصور که انبار نگهدا..

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور

دردسر کوچه باریک برای اطفا حریق ساختمان قدیمی در ٢٠ متری منصور
عکس آرشیوی است

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در خیابان بیست متری منصور که انبار نگهداری مواد پلاستیکی بود خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٢٢:۵١ دقیقه شب گذشته، چهارشنبه ١١ فرورین یک مورد آتش سوزی در یک منزل قدیمی در خیابان بیست متری منصور، کوچه اسدی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده‌بود گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که در انتهای یک معبر باریک، که امکان تردد خودرو در آن وجود نداشت و حتی موتورسیکلت در آن به سختی تردد می کرد، حریقی در منزل قدیمی دو طبقه رخ داد است.

وی با بیان اینکه این محل از مناطق قدیمی شهر و دارای خانه هایی با وسعت حدود ۵٠ متر است ادامه داد: این حادثه نیز در یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت حدود ۵٠ متر رخ داده بود، همچنین یک طبقه دیگر نیز با ورق های شیروانی غیرمقاوم روی طبقه دوم اضافه شده بود.

ملکی گفت: این ساختمان قدیمی انباری برای نگهداری مواد و ظروف پلاستیکی بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند کاملا شعله ور بود.

وی افزود: به گفته ساکنان محل که اطلاع رسانی اولیه را انجام داده بودند آتش از درب و پنجره ها به بیرون می زده و با توجه به نزدیک بودن سایر ساختمان ها، ساکنان کوچه نگران سرایت حریق به اطراف بودند.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان با توجه به صعب العبور بودن مسیر با تلاش خود را به محل آتش سوزی رسانده و عملیات را با نفوذ به داخل ملک و به طور همزمان از دو ملک دیگر آغاز کردند. خوشبختانه از گسترش و سرایت به املاک مجاور جلوگیری شد اما به این ساختمان خسارت بسیار زیادی وارد شده است. این حادثه مورد مصدومیت نداشت و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از خاموش شدن آتش می گذرد نیرو ها در حال تخلیه حجم زیادی از اجناس هستند تا اگر آتش پنهانی وجود دارد آن را نیز اطفا کنند.

وی گفت: تا دقایق دیگر محل به مالکان و عوامل انتظامی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.