تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۴۱
کد خبر : 40056

درخواست معاون پرستاری وزیر بهداشت از مسافران نوروزی

درخواست معاون پرستاری وزیر بهداشت از مسافران نوروزی

درخواست معاون پرستاری وزیر بهداشت از مسافران نوروزی معاون پرستاری وزیر بهداشت از هموطنانی که به سفر رفته اند، خواست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای عمل کنند که «مشکلات تازه ای را برای خود..

درخواست معاون پرستاری وزیر بهداشت از مسافران نوروزی

درخواست معاون پرستاری وزیر بهداشت از مسافران نوروزی

معاون پرستاری وزیر بهداشت از هموطنانی که به سفر رفته اند، خواست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای عمل کنند که «مشکلات تازه ای را برای خودشان و کادر بهداشت و درمان که ۱۳ ماه توانفرسا را طی کرده‌اند، ایجاد نکنند. »

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های ضیاییان و امام حسین(ع) شهر تهران از تلاش و حضور فعال کادر درمان و بهداشت در یکسال گذشته به ویژه در مدیریت کووید_۱۹قدردانی کرد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات کلیه ارائه دهندگان مراقبت از جمله پرستاران، در جریان فرآیندهای مراقبتی، نحوه اجرای پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، نقاط قوت و نکات قابل ارتقا در محورهای مدیریت نیروی انسانی، تأمین تجهیزات حفاظتی و راهکارهای خلاقانه مدیریت بحران در این مراکز قرار گرفت.

دکتر حضرتی ضمن گفتگو با پرستاران و بیماران، فرایند ارائه خدمات به بیماران کووید ۱۹ را مورد بررسی قرار داد و از ارائه خدمات به بیماران ابراز رضایت کرد.

دکتر حضرتی با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان های ضیاییان و امام حسین(ع) ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان گفت: تبریک و خدا قوت مرا به همه همکاران پرستارم در تمامی نوبت‌های کاری برسانید. مردم امروز بیش از هرزمانی قدر زحمات شما را می‌دانند. قطعاً اگر تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه تیم درمانی نبود بحران کرونا به این خوبی مدیریت نمی‌شد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید از هموطنانی که به سفر رفته اند، خواست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای عمل کنند که مشکلات تازه ای را برای خودشان و کادر بهداشت و درمان که ۱۳ ماه توانفرسا را طی کردند، ایجاد نکنند.

بنابراین گزارش، سیمین رنجبران و فروغ مولا مدیران پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این بازدید ضمن همراهی معاون پرستاری وزارت بهداشت، توضیحاتی درباره شیوه ارائه خدمات درمانی به مراجعان به ویژه در ایام نوروز ارائه دادند.

در این بازدید دکتر مریم رسولی، مدیرکل دفتر ارتقای سلامت معاونت پرستاری دکتر حضرتی را همراهی می کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.