تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
کد خبر : 43391

درخواست خانه سینما از سینماگران

درخواست خانه سینما از سینماگران

درخواست خانه سینما از سینماگران هیات مدیره خانه سینما از اعضای صنوف سینمایی درخواست کرد که برای پیشگیری از گسترش کرونا با دیگر اقشار جامعه همراهی کنند.
روز گذشته، ۲۱ فروردین‌ماه گزارشی در ایسنا درباره رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی پروژه‌هایی که در حال فیلمبرداری هستند منتشر شد؛ آن هم در شر..

درخواست خانه سینما از سینماگران

درخواست خانه سینما از سینماگران

هیات مدیره خانه سینما از اعضای صنوف سینمایی درخواست کرد که برای پیشگیری از گسترش کرونا با دیگر اقشار جامعه همراهی کنند.

روز گذشته، ۲۱ فروردین‌ماه گزارشی در ایسنا درباره رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی پروژه‌هایی که در حال فیلمبرداری هستند منتشر شد؛ آن هم در شرایطی که بخاطر شروع موج چهارم کرونا در کشور، ستاد ملی مقابله با این بیماری ۱۰ روز تعطیلی سراسری بجز مشاغل گروه یک را اعلام کرده است.

پس از آن سازمان سینمایی اعلام کرد، در شهرهایی که از سوی ستاد ملی کرونا قرمز اعلام می‌شوند با توجه به ممنوعیت تجمع، تهیه‌کنندگان پروژه‌های سینمایی و نمایش خانگی ملزم به توقف فیلمبرداری و رعایت کامل شرایط تولید در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

حالا خانه سینما (جامعه اصناف سینمایی کشور) نیز جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلامی در همراهی با دیگر بخش‌های سینمایی به مدت ۱۰ روز تعطیل شده است.
در اظلاعیه روابط عمومی خانه سینما آمده است: «‌با تایید اقدام سازمان سینمایی نسبت به تعلیق پروژه‌ها در روزهای اخیر، از همکاران گرامی درخواست می‌کنیم تا با پایبندی بر اصول لازم بهداشتی، برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا با دیگر اقشار جامعه ایران همراهی کنند.
همچنین از تهیه‌کنندگانی که داوطلبانه نسبت به تعویق پروژه‌هایشان اقدام کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزاریم. به احترام جان یکایک همکارانمان پایبندی به پروتکل‌های مربوطه را فراموش نکنیم تا هرچه زودتر تلخی‌ها پایان یابد.

هیات مدیره خانه سینما»

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.