تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 596357

درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید

درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید

دبی، بزرگ‌‌ترین شهر امارات متحده عربی، دروازه‌ای رو به دنیای آینده است. هر ساله میلیون‌ها توریست از سراسر دنیا به دبی سفر می‌کنند تا شهری فوق‌ مدرن با مراکز سرگرمی و تفریحی خیره‌کننده، جشنواره‌های تکرارنشدنی و فروشگاه‌های لوکس را کنار سواحل آفتابی خلیج ‌فارس تجربه کنند. تنها در سال 2022 میلادی، شهر دبی میزبان بیش‌از

دبی، بزرگ‌‌ترین شهر امارات متحده عربی، دروازه‌ای رو به دنیای آینده است. هر ساله میلیون‌ها توریست از سراسر دنیا به دبی سفر می‌کنند تا شهری فوق‌ مدرن با مراکز سرگرمی و تفریحی خیره‌کننده، جشنواره‌های تکرارنشدنی و فروشگاه‌های لوکس را کنار سواحل آفتابی خلیج ‌فارس تجربه کنند. تنها در سال 2022 میلادی، شهر دبی میزبان بیش‌از 14 میلیون توریست بوده است که نشان می‌دهد کشور امارات و شهر دبی به یک قطب گردشگری در جهان تبدیل شده‌اند. اگر شما هم قصد دارید بلیط دبی مشهد بخرید و این شهر پرهیجان را از نزدیک ببینید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید.

 

جاذبه های گردشگری دبی

نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای بازدید از این کشور امارات است. دبی به دلایل زیادی یک مقصد مسافرتی محبوب شناخته می‌شود. در ابتدا می‌خواهیم چند جاذبه اصلی دبی را بررسی کنیم تا دلیلی برای سفر و گردش در این شهر به شما بدهیم.

 

  • معماری خیره‌کننده

دبی به‌ دلیل آثار معماری بی‌نظیرش شهرت جهانی دارد. برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و هتل برج العرب که با الهام از بادبان کشتی ساخته شده است، شناخته‌شده‌ترین آثار معماری این شهر هستند.

 

  • مراکز خرید متنوع و لوکس

دبی بهشت کسانی است که به خریدکردن علاقه‌مند هستند. دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان است که بیش‌از 1200 فروشگاه دارد. مراکز خرید و بازارهای شهر دبی هر چیزی را که بخواهید، از برندهای لوکس گرفته تا صنایع‌دستی خاص ارائه می‌دهند.

 

  • تفریحات متفاوت دبی

دبی طیف وسیعی از سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها را برای تدارک دیده است. در این شهر شما امکان رفتن به پیست اسکی سرپوشیده، پارک‌های آبی، سافاری در صحرا، شترسواری و غیره را یک‌جا دارید.

 

  • سواحل آفتابی دبی

دبی سواحل زیبایی دارد، از جمله ساحل معروف جمیرا و نخل جمیرا. می‌توانید روی شن‌های سفید خلیج‌ فارس استراحت و در آب‌های شفاف ان شنا کنید و از ورزش‌های آبی لذت ببرید.

 

  • غذاها و رستوران های متنوع در دبی

دبی گردهم‌آورنده فرهنگ‌های گوناگون است. در این شهر شگفت‌انگیز می‌توانید انواع مختلفی از غذاها را پیدا کنید، از غذاهای سنتی اماراتی گرفته تا غذاهای بین‌المللی.

 

  • فرهنگ و تاریخ

دبی دارای فرهنگ و تاریخ غنی است و با بازدید از موزه دبی، مسجد جمیرا و دهکده میراث دبی بیشتر با تاریخ این شهر آشنا می‌شوید.

 

چگونه بلیط دبی مشهد بخرم؟

در حال حاضر ایرلاین‌های ایر عربیا، کویت، قطر، ترکیش، عمان ایر، فلای دبی، امارات و آنادولو جت، بین شهرهای مشهد و دبی پرواز انجام می‌دهند. کوتاه‌ترین مسیر بین دو شهر مشهد و دبی، پرواز مستقیم و بدون توقف، از فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد (MHD) به مقصد فرودگاه بین‌المللی شارجه (SHJ) است. این پرواز حدود دو ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد و در شهر شارجه به زمین می‌نشیند. شهر شارجه حدود 40 کیلومتر با دبی فاصله دارد که می‌توانید از طریق اتوبوس و تاکسی به‌سادگی این مسافت را طی کنید.

البته بهتر است بدانید که پرواز مستقیم، معمولا هزینه بالاتری دارد و اگر به‌دنبال گزینه‌های به‌صرفه‌تری هستید، به پروازهای غیر مستقیم نگاهی بیندازید. حوالی تاریخ مد نظر، پروازها بررسی و از میان آن‌ها، پروازهایی که یک الی دو توقف در شهرهای دوحه، مسقط، کویت و استانبول دارند، بیابید. این پروازها نسبت به سفر مستقیم از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. برای پیداکردن ارزان‌ترین بلیط دبی مشهد به سایت فلای تودی سر بزنید. با واردکردن مبدا، مقصد و تاریخ تقریبی سفرتان، می‌توانید همه پروازهای بین مشهد و دبی را یک جا ببینید و شرایط پروازهایی مختلف را با هم مقایسه کنید.

 

درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید

آیا باید برای سفر به دبی به ویزا بگیریم؟

بله؛ در حال حاضر ایرانی‌ها باید برای ورود به کشور امارات ویزا بگیرند که پروسه چندان مشکلی ندارد. امارات ویزاهای مختلفی از جمله ویزای تحصیلی، توریستی، کاری و ترانزیت صادر می‌کند که با توجه ‌به هدفتان از سفر دبی، می‌توانید برای دریافت ویزای مناسب اقدام کنید. زمانی بلیط دبی مشهد را بخرید که از شرایط ویزایتان اطمینان کامل داشته باشید. ویزای ورود به کشور امارات به دو حالت عادی و فوری صادر می‌شود. صدور ویزای عادی هفت روز صدور ویزای فوری دو الی سه روز کاری طول می‌کشد. (دقت کنید که روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی جز روزهای کاری محسوب نمی‌شوند.)

طبق قانون امارات شما برای ورود به این کشور نیاز به یک اسپانسر (کفیل) داخل کشور امارات دارید. اگر خودتان با کفیل (فرد یا شرکت اماراتی) ارتباط دارید، می‌توانید با بارگذاری مدارک خود در سایت سفارت، درخواست ویزای امارات را ثبت کنید. اما اگر می‌خواهید بلیط دبی مشهد بخرید و از امکان ارتباط با کفیل برخوردار نیستید، روش راحت‌تری هم وجود دارد که اقدام از طریق کارگزار معتبر یا همان آژانس مسافرتی است. ویزای دبی، نیازی به گرفتن وقت سفارت و حضور در مصاحبه ندارد و تنها کافی است مدارکتان را به آژانس مسافرتی بسپارید تا آن‌ها بقیه مراحل را برای شما انجام دهند.

برای اخذ ویزای دبی کافی است با کارشناسان فلای تودی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید

 

خرید بلیط و رزرو هتل دبی در فلای تودی

فرقی ندارد برای گذراندن تعطیلات شهر دبی را انتخاب می‌کنید یا برای سفرهای کاری به‌دنبال خریدن ارزان‌ترین بلیط دبی مشهد می‌گردید، در هر صورت ما در مجموعه فلای تودی همراه شما هستیم. فلای تودی با ارائه بلیط هواپیما از بین 900 ایرلاین داخلی و خارجی و امکان رزرو هتل در بیش از 1.5 میلیون نقطه در سرتاسر دنیا کنار شما است تا سفری آسوده و بدون دغدغه تجربه کنید. شما می‌توانید صفر تا صد مقدمات سفرتان را از طریق سایت فلای تودی انجام دهید و هزینه خدمات را از داخل ایران و به‌صورت ریالی با کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.

اگر سفرهای کاری و سازمانی زیادی انجام می‌دهید، یک خدمت ویژه برای شما در نظر داریم. با فلای تودی می‌توانید تمام خدمات سفر را به‌طور یک‌جا و با هزینه مناسب دریافت کنید. دیگر با چالش‌های برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، مدیریت هزینه، پیداکردن پرواز بلیط دبی مشهد و محل اقامت مناسب در مقصد مواجه نخواهید شد. علاوه‌بر همه این خدمات با فلای تودی امکان خرید بیمه سفر، رزرو ترانسفر فرودگاهی، حتی هماهنگی سالن کنفرانس، گردهمایی‌ها و… را در اختیار دارید. برای برنامه‌ریزی و شروع سفر کاری خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.