تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۶:۱۸
کد خبر : 64460

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام؛ ۴۴ میلیارد تومان برای یک تبلیغ!

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام؛ ۴۴ میلیارد تومان برای یک تبلیغ!

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام؛ ۴۴ میلیارد تومان برای یک تبلیغ! لیست درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام منتشر شده که بر اساس آن کریس رونالدو برای هر تبلیغ حدود ۴۴ میلیارد تومان ..

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام؛ ۴۴ میلیارد تومان برای یک تبلیغ!

لیست درآمد نجومی اینفلوئنسرها از اینستاگرام منتشر شده که بر اساس آن کریس رونالدو برای هر تبلیغ حدود ۴۴ میلیارد تومان پول می‌گیرد.

ستارگان فوتبال و سینما و همچنین سلبریتی‌های دیگری مانند چهره‌های شاخص دنیای مد و موسیقی، از بخش‌های مختلفی درآمد خود را تامین می‌کنند که یکی از آنها تبلیغات است. ظهور شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز باعث شده تبلیغات برای این افراد راحت‌تر شود و آنها با انتشار یک پست یا استوری درآمد زیادی را نصیب خود می‌کنند.

به همین دلیل اکنون سلبریتی‌ها و ستارگان فوتبال و سینما و غیره، درآمد چشمگیری از فضای مجازی و صفحه رسمی خود در اینستاگرام دارند. هرچه این افراد مشهورتر باشند و جایگاه بالاتری داشته باشند و از سوی دیگر تعداد فالوورها یا دنبال کنندگان آنها بیشتر باشد، قیمت آگهی‌های تبلیغاتی در پیج آنها نیز بیشتر می‌شود.

اما به تازگی آماری از درآمد نجومی اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها از اینستاگرام منتشر شده که ارقام جالبی را در آن می‌بینیم. در صدر این لیست، کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ و بازیکن فعلی تیم ملی پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد انگلیس قرار گرفته است. وی اکنون ۳۸۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد؛ یعنی بیشتر از هر سلبریتی دیگر در جهان. هزینه تبلیغ در پیج کریستیانو رونالدو حتی از هر اسپانسر دیگری نیز بیشتر است و طبق اعلام آنالیزگرهای شبکه های اجتماعی، اطلاعات داخلی که او در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند یکی از عواملی است که هزینه پست‌های تبلیغاتی در صفحه‌اش را افزایش می‌دهد.

هزینه تبلیغ یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی کریستیانو رونالدو بیشتر از هر شخص دیگری در جهان است و گفته می‌شود او ۱.۶ میلیون دلار بابت هر تبلیغ پول می‌گیرد. به عبارتی اگر شما بخواهید یک پست تبلیغاتی در صفحه کریس رونالدو منتشر کنید باید تقریبا ۴۴ میلیارد تومان هزینه کنید. رونالدو البته پنج سال پیاپی است که رتبه اول این لیست را به خود اختصاص داده است. کایلی جنر، مدل مشهور، قبل از او به مدت دو سال در صدر این لیست قرار داشت، اما او اکنون در رتبه چهارم جای گرفته است. دواین جانسون ملقب به راک، ۸۰ هزار دلار ارزان‌تر از رونالدو می‌گیرد و رتبه دوم را مال خود کرده است.

در ادامه می‌توانید لیست درآمد نجومی اینفلوئنسرها بابت هر تبلیغ در اینستاگرام را مشاهده کنید:

درآمد نجومی اینفلوئنسرها از تبلیغ اینستاگرامی

نام شخصدرآمد بابت هر تبلیغ
کریستیانو رونالدو (فوتبالیست)۱.۶۰ میلیون دلار
دواین جانسون ملقب به راک (بازیگر)۱.۵۲ میلیون دلار
آریانا گرانده (خواننده)۱.۵۱ میلیون دلار
کایلی جنر (مدل)۱.۴۹ میلیون دلار
سلنا گومز (خواننده و بازیگر)۱.۴۷ میلیون دلار
کیم کارداشیان (مدل)۱.۴۲ میلیون دلار
لیونل مسی (فوتبالیست)۱.۱۷ میلیون دلار
بیانسه نولز (خواننده)۱.۱۵ میلیون دلار
جاستین بیبر (خواننده)۱.۱۱ میلیون دلار
کندال جنر (مدل)۱.۰۵ میلیون دلار

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.