تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 70918

دانگ فنگ EX1 پرو ، هاچ بک برقی و جمع جور چینی رونمایی شد

دانگ فنگ EX1 پرو ، هاچ بک برقی و جمع جور چینی رونمایی شد

دانگ فنگ EX1 پرو ، هاچ بک برقی و جمع جور چینی رونمایی شددانگ فنگ EX1 پرو معرفی شد. این هاچ بک برقی و جمع جور چینی به رنو کویید شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شوی..

دانگ فنگ EX1 پرو ، هاچ بک برقی و جمع جور چینی رونمایی شد

دانگ فنگ EX1 پرو معرفی شد. این هاچ بک برقی و جمع جور چینی به رنو کویید شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

دانگ فنگ اخیرا از محصول جدید خود با نام EX1 پرو پرده برداشت. این هاچ بک برقی کاملا به رنو کویید شبیه بوده و می‌توان آن را نسخه چینی کویید دانست. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۴۵ هزار و ۷۰۰ تا ۵۶ هزار و ۷۰۰ یوان در بازار چین به فروش می‌رسد.

مشخصات دانگ فنگ EX1 پرو

دانگ فنگ EX1 پرو

همانطور که اشاره شد از لحاظ ظاهری میان EX1 پرو با رنو کوئید تفاوت خاصی وجود ندارد. همچنین در طراحی ظاهر این خودرو هیچ عناصر ویژه‌ای برای الکتریکی بودن آن به چشم نمی‌خورد. در واقع طراحان دانگ فنگ برای کاهش قیمت خودرو تغییرات ظاهری خاصی را برای این خودرو نسبت به رنو کوئید در نظر نگرفتند.

دانگ فنگ EX1 پرو

دانگ فنگ برای این هاچ بک برقی ییشرانه الکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این هاچ بک بر اساس چرخه CLTC می‌تواند با یکبار شارژ حدود ۳۲۱ کیلومتر را بپیماید که این مقدار پیمایش برای چنین هاچ بکی یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

دانگ فنگ EX1 پرو

طبق اعلام شرکت دانگ فنگ، شاسی این هاچ بک برقی از فولاد با مقاومت بالا بهره می‌برد. از سایر تجهیزات این خودرو نیز می‌توان به سیستم ترمز ABS و EBD، قابلیت نصب صندلی کودک و دو ایربگ اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.