تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 67113

دانگ فنگ با این خودروی بدترکیب می‌خواهد با هامر رقابت کند!

دانگ فنگ با این خودروی بدترکیب می‌خواهد با هامر رقابت کند!

دانگ فنگ با این خودروی بدترکیب می‌خواهد با هامر رقابت کند!خودروساز چینی دانگ فنگ (Dongfeng) به دنبال عرضه یک پیکاپ برقی جهت رقابت با جی ام سی هامر EV است؛ یک پروژه مهندسی معکوس دیگر از چینی‌ها!
پیکاپ ..

دانگ فنگ با این خودروی بدترکیب می‌خواهد با هامر رقابت کند!

خودروساز چینی دانگ فنگ (Dongfeng) به دنبال عرضه یک پیکاپ برقی جهت رقابت با جی ام سی هامر EV است؛ یک پروژه مهندسی معکوس دیگر از چینی‌ها!

پیکاپ M50 Warrior یک آفرودر چینی شبیه به پیکاپ‌های آمریکایی معروف هامر است. با توجه به گزارشات، خودروساز دولتی چینی «دانگ فنگ» (Dongfeng) حالا قصد دارد نسخه برقی M50 Warrior را به عرضه برساند، از آنجا که جی ام سی هامر EV اخیراً در چین به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

دانگ فنگ M50 Warrior

وب‌سایت Car News China بدون اشاره به منبعی، مدعی شده است که نسخه برقی M50 Warrior آغازگر یک زیربرند جدید با نام M برای تراک‌های الکتریکی دانگ فنگ خواهد بود. این شرکت چینی در حال حاضر برای عرضه سه مدل با نام‌های M18-2 ،M18-1 و M18-3 به ترتیب، برنامه دارد.

M18-1 که اول از همه روانه بازار می‌شود، بر پایه معماری MORV ساخته داخل دانگ فنگ طراحی شده است. پیشرانه این خودرو توانایی تولید حداکثر قدرت ۱,۰۷۲ اسب بخار را دارد که ۷۲ اسب بخار بیشتر از خروجی قدرتمندترین نسخه هامر EV است. با این حال، شتاب‌گیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن زیر ۵ ثانیه خواهد بود که تقریباً دو ثانیه دیرتر از هامر است. نسخه برقی M50 Warrior با بهره‌گیری از باتری ۱۴۰ کیلووات ساعتی خود، با یک بار شارژ مسافت ۴۹۸ کیلومتر را طی می‌کند.

جی ام سی هامر EV

نکته جالب توجه دیگر درباره پیکاپ برقی M18-1 این است که سبک‌تر از جی ام سی هامر EV خواهد بود. حتی از نسخه اصلی بنزینی خود هم سبک‌تر خواهد بود. وزن M18-1 به ۳۱۲۹ کیلوگرم و طول آن به ۵۲۰۷ میلی‌متر می‌رسد، درحالی که هامر EV حدود ۴۱۰۳ کیلوگرم وزن و ۵۵۱۱ میلی‌متر طول دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که این ارقام رسمی نیستند و تا زمانی که این پیکاپ الکتریکی وارد خط مونتاژ نشود، نمی‌توان در این باره با اطمینان نظر داد.

احتمال می‌رود تولید نسخه الکتریکی M50 Warrior در سال ۲۰۲۳ در کارخانه‌ای که هم‌اکنون در چین در دست ساخت است، آغاز بشود. دانگ فنگ انتظار دارد ماهانه تقریباً ۴,۱۶۰ دستگاه از این خودرو به فروش برساند.

منبع :Autoblogمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.