تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 71512

دانلود پلیر های KM Player ، VLC و PorPlayer

دانلود پلیر های KM Player ،   VLC و PorPlayer

پلیر کا ام پلیر KM Player پلیر KM Player یکی از محبوب ترین پلیر ها در ایران می باشد که با قابلیت های بسیار زیاد توانسته است میلیون ها نصب در ویندوز بدست آورد. اگر میخواهید با بالاترین کیفیت فیلم ببینید ما به شما پلیر KM Player را پیشنهاد میکنیم. این پلیر با کدک های …

پلیر کا ام پلیر KM Player

پلیر KM Player یکی از محبوب ترین پلیر ها در ایران می باشد که با قابلیت های بسیار زیاد توانسته است میلیون ها نصب در ویندوز بدست آورد. اگر میخواهید با بالاترین کیفیت فیلم ببینید ما به شما پلیر KM Player را پیشنهاد میکنیم. این پلیر با کدک های متعدد خود می تواند تمامی فرمت های ویدیویی و صوتی را اجرا کند و افت کیفیتی را مشاهده نکنید. قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در آخرین اپدیت KM Player به آن اضافه شده است که می توانید از سایت Downloadct  آن را دریافت کنید: دانلود KM Player

برخی ویژگی های پلیر KM Player

پشتیبانی از فرمت های متنوع: RTS، MPEG1، MPEG2، AAC، WMA7، WMA8، OGG

کیفیت بالا: اجرای فایل های ویدیویی با کیفیت ۳D، ۴K، UHD

عملکرد ضبط ویدیو: تصویر و صدای دلخواه را با فرمت مختلف ضبط کنید

پشتیبانی از چند زبان: پشتیبانی از ۲۴ زبان برای کاربران در سراسر جهان

پلیر وی ال سی VLC

پلیر VLC Media Player یک نرم افزار رایگان، قوی و با ویژگی های منحصر به فرد است که طیف وسیعی از فایل های صوتی، تصویری و ویدیویی را پخش می کند. پلیر VLC می تواند فایل های چند رسانه ای را مستقیماً از لینک دانلود یا هارد شخصی پخش کند. برنامه VLC همچنین لایو استریم های مختلف را از پلتفرم هی معروف مانند  PlayStation Live، Xbox Live، Facebook،Twitch و YouTube با بالاترین کیفیت پخش می کند و می توانید از قابلیت های برنامه در هنگام پخش استفاده کنید. در حالی که اکثر برنامه های رقیب، تبلیغات بسیاری نمایش می دهند، VLC Player تقریبا بدون تبلیغ است و هزینه های برنامه از طریق شرکت های سرمایه گذاری فراهم می شود.

دانلود پلیر VLC

دانلود پلیر های KM Player ،   VLC و PorPlayer

یکی از ویژگی های جذاب برنامه که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند.، قابلیت تغییر پوسته و ظاهر پلیر می باشد. شما می توانید تمامی بخش های برنامه را سفارشی سازی کنید و ظاهری جدید متناسب با علایق خود طراحی کنید.

پلیر پوت PotPlayer

نرم افزار Potplayer یک مالتی پلیر رایگان است که از انواع کدک ها و فرمت های ویدیویی مختلف پشتیبانی می کند. همچنین از دستگاه های تلویزیون دیجیتال، وب کم، آنالوگ، DXVA، پخش زنده و موارد دیگر پشتیبانی می کند. هم پخش موزیک و هم پخش انواع فیلم با پات پلیر به آسانی امکان پذیر است. PotPlayer بر اساس همان مدل رابط KMPlayer است. در واقع هر دو برنامه توسط یک تیم ساخته شده اند. در حالی که پوت پلیر یک پخش کننده رسانه رایگان است، وقتی PotPlayer را برای رایانه شخصی دانلود می کنید، به شما امکان می دهد هر فرمت ویدیویی را که تصور کنید پخش کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد فرمت های ویدئویی را مطابق با دستگاه خروجی دلخواه خود بهینه سازی کنید. در صورتی که قبلاً از KMPlayer استفاده کرده باشید، رابط کاربری آشنا خواهد بود. در حالی که در برخی مکان‌ها به هم ریخته است، طراحی مینیمالیستی پنجره اصلی برنامه به شما امکان می‌دهد تمام ویژگی‌ها را به راحتی بررسی کنید. با یک کلیک راست می توانید تقریباً به تمام ویژگی های مهم برنامه دسترسی داشته باشید.

 

تغییرات نسخه جدید پخش کننده Pot Player

  • رفع مشکل عدم اتصال به سرورهای WEBDAV خاص
  • حل مشکلی که نمی‌توانست فایل‌ها را در برخی از سرورهای FTP فهرست کند.
  • مشکلی که هنگام باز کردن برخی از فایل‌های PNG باعث خطا می‌شد، برطرف شده است.
  • مشکلی که در آن تصاویر کوچک نوار ناوبری در برخی از MKV ها نادرست بود، برطرف شد.
  • حل مشکل در نمایش بعضی از زیرنویسهای BLu-ray
  • قابلیت انتقال آیتم ها به لیست پخش برنامه اضافه شده است.

دانلود پوت پلیر Pot Player

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.