تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 62658

دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید

دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید

دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید – اخبار فرهنگی – به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «عموزادگان» با معرفی ۲ چهره جدید به سینما، روایتی قصه‌گو از مشکلات جوانان است. این دومین ه..

دانش اقباشاوی با «عموزادگان» به جشنواره فیلم فجر می‌آید – اخبار فرهنگی –

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «عموزادگان» با معرفی ۲ چهره جدید به سینما، روایتی قصه‌گو از مشکلات جوانان است. این دومین همکاری دانش اقباشاوی و کریم نیکو نظر است که پیش از این با همدیگر فیلمنامه‌ «تاج محل» را نوشته بودند.

ایرج تقی پور تهیه کنندگی این فیلم را به عهده دارد.

رضا مسعودی، محیا صدر، امیر سماواتی، ایمان غیرتمند، مانی صدیقی، الهام شکیب و علیرضا ساوه درودی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است:

«امیر و شهرزاد پسر عمو و دخترعمو یکدیگرند. امیر و شهرزاد دو جوان آبادانی ساکن تهران هستند. امیر و شهرزاد فیلمسازان جوان خوش ذوقی هستند. امیر و شهرزاد گرفتار و بد شانس، اما امیدوارند. شهرزاد به دوربین موبایل و امیر به اسلحه امید دارد. فیلم سینمایی «عمو زادگان» داستان امیدهای پیش بینی نشده امیر و شهرزاد دریایی را روایت می کند.»

بهراد مهرجو و اویس طوفانی مجریان طرح، احسان شیبانی تدوین، سحر شهامت طراح صحنه، امیر نوبخت صدابردار، مهدی جواهرزاده طراحی و ترکیب صدا، هادی لطفی طراح چهره پردازی، علی احسانی فیلمبردار، فاطمه تقوی عکاس و پریسا ساسانی مشاور رسانه از دیگر عوامل فیلم سینمایی «عموزادگان» هستند.

طباطبایی‌نژاد: سینما را نباید از فیلم‌های "مسأله‌دار" تهی کنیم/ راهبرد حوزه هنری ضریب دادن به "محتوای سالم" است"زمانی برای مردن نیست" یک فیلم هندی خودشیفته که برای خودش گریه می‌کند/ ادای احترام به ملکه پیر انگلیس

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.