تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 51610

داستین هافمن و پسرش نقش یک پدر و پسر عاشق را بازی می‌کنند

داستین هافمن و پسرش نقش یک پدر و پسر عاشق را بازی می‌کنند

داستین هافمن و پسرش نقش یک پدر و پسر عاشق را بازی می‌کنند – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، «داستین هافمن» و «سیسی اسپیسک» در درام خانوادگی “سم و کیت” به کارگرد..

داستین هافمن و پسرش نقش یک پدر و پسر عاشق را بازی می‌کنند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، «داستین هافمن» و «سیسی اسپیسک» در درام خانوادگی "سم و کیت" به کارگردانی «دارن لی گالو» بازی می‌کنند. «جیک هافمن» و «اسکایلر فیسک» در این فیلم نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

بن شیلدز، اریان ویلیامز، فورد کوربت و لی گالو تهیه‌کننده فیلم و امی آدامز، استیسی اونیل و اریان ویلیامز تهیه‌کننده‌های اجرایی کار هستند.

کارگردان فیلم می‌گوید که از اینکه بازیگران شگفت‌انگیز و فیلمبردار نامزد اسکار رابرت یومن (فیلمبردار هتل بوداپست) را دارد هیجان زده است.

این فیلم یک درام کمدی دلگرم‌کننده خانوادگی است که در یک شهر کوچک در قلب کشور رخ می‌دهد. هافمن نقش بیل، یک پدر فوق‌العاده را بازی می‌کند. پسر او سم با بازی جیک هافمن به خانه بازگشته است تا از پدر بیمارش مراقبت کند.

ویلیامز تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید که فیلمنامه تجربه خانواده را به شکلی کاملاً جدید به نمایش می‌گذارد. این فیلم هفته آینده در بازار مجازی فیلم کن شرکت می‌کند تا بودجه فیلم تأمین شود.

بازیگران فیلم علمی-تخیلی دشمن معرفی شدندکلهر: مبنای "فجر" اخلاق مداری و "کن" دین ستیزی است/ فراستی راست گفت که کن سفارش سنگسار به فیلمساز ایرانی می دهد/ رایزنان فرهنگی ما چه کار می کنند؟

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.