تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 66544

داستان کامل بازی God of War در ۵ دقیقه

داستان کامل بازی God of War در ۵ دقیقه

داستان کامل بازی God of War در ۵ دقیقهدر این ویدیو داستان کامل بازی God of War – خدای جنگ در ۵ دقیقه روایت می‌شود تا ببینیم در بخش نخست ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس چه گذشته است.
چند ماه قبل در اقدام..

داستان کامل بازی God of War در ۵ دقیقه

در این ویدیو داستان کامل بازی God of War – خدای جنگ در ۵ دقیقه روایت می‌شود تا ببینیم در بخش نخست ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس چه گذشته است.

چند ماه قبل در اقدامی غیرمنتظره سونی انتشار بازی God of War را برای پی سی تایید کرد تا به دنبال تغییرات دنیای بازی‌های ویدیویی یکی از نمادهای پلی استیشن به پلتفرم دیگری راه پیدا کند. استودیو سانتا مونیکا وعده داد نسخه‌ی پی سی بازی خدای جنگ ۴ تنها یک پورت ساده نخواهد بود و بهبودهای بصری بسیاری در آن اعمال شده است. با وجود گسترش جامعه‌ی مخاطبان خدای جنگ هنوز بازیکنانی هستند که امکان تجربه‌ی این بازی را ندارند یا داستان آن را به درستی متوجه نشده‌اند. ویدیو روایت داستان کامل بازی God of War برای این دسته از بازیکنان است.

کریتوس سال‌ها پس از شکست خدایان الیمپیوس حالا همراه با پسرش آترئوس در اسکاندیناوی زندگی می‌کند. کریتوس بعد از مراسم سوزاندن بدن همسرش، فای، با غریبه‌ای مرموز با قدرت‌های فرابشری روبه‌رو می‌شود. این‌دو با یکدیگر درگیر می‌شوند و کریتوس به‌ظاهر او را می‌کشد. پس از آن کریتوس و آترئوس سفر خود را برای تحقق آخرین خواسته‌ی فای یعنی پخش کردن خاکستر او در بلندترین قله در نُه قلمرو را آغاز می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

داستان کامل سری خدای جنگ تا پیش از نسخه‌ی چهارم

این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ روانه بازار شد و توانست نظر مثبت اکثر بازیکنان و منتقدان را به دست آورد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن هم تا به امروز رضایت حداکثری بازیکنان را به همراه داشته و طی هفته‌های گذشته یکی از به محبوب‌ترین بازی‌های استیم بوده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.