تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۲۶
کد خبر : 72490

داستان ظهور یک ستاره

داستان ظهور یک ستاره

داستان ظهور یک ستارهگوشی اینفینیکس یکی از بهترین برند‌های تلفن همراه در نیجریه و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان است. این کمپانی در مدت بسیار کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوبی هم از لحاظ کیفیت و ..

داستان ظهور یک ستاره

گوشی اینفینیکس یکی از بهترین برند‌های تلفن همراه در نیجریه و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان است. این کمپانی در مدت بسیار کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوبی هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر امکانات و طراحی به بازار جهانی ارائه دهد.

قیمت فوق العاده محصولات اینفینیکس موجب شده تا رقابت تنگاتنگی با گوشی‌های میان رده شیائومی، هواوی و سامسونگ داشته باشد، البته باید اشاره کنیم، انتخاب و خرید گوشی موبایل فرآیندی است که به طور کلی به بودجه شما بستگی دارد و شما امکاناتی متناسب با بودجه خود دریافت خواهید کرد. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که این ستاره نو‌ظهور چگونه کار خود را آغاز کرد؟ همراه ما باشید.

تاریخچه برند گوشی اینفینیکس

برند infinix mobile یک شرکت تلفن همراه واقع در شنژن چین است که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. شرکت اینفینیکس دارای مراکز تحقیق و توسعه در کشورهای فرانسه و کره است که طراحی گوشی های هوشمند خود را در فرانسه انجام می‌دهد. تمرکز این کمپانی بر روی تولید گوشی های هوشمند بوده و هدف آن پاسخگویی به تمامی نیازهای کاربر امروزی است. زبان طراحی گوشی های هوشمند این شرکت بر اساس ایده امکانات بی‌نهایت با سبکی منحصر به فرد است.

نقطه شروع کمپانی اینفینیکس در کشور پاکستان بود؛ چرا که این کمپانی تولید محصولات خود را در این کشور آغاز کرد. کشور پاکستان جایی بود کهmobile Infinix از سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در آن فعالیت می‌کرد. در حال حاضر این کمپانی در ۳۰ کشور در آفریقا و خاورمیانه فعالیت دارد.

مالک اصلی برند اینفینیکس موبایل کیست؟

شرکت Infinix Mobile متعلق به هلدینگ Transsion است. این هلدینگ یک مجموعه چینی است که مالک برندهای تکنو موبایل، آیتل موبایل، اورایمو نیز هست.

گوشی‌های اینفینیکس در کدام کشور طراحی و ساخته می‌شوند؟

اسمارت فون‌های هوشمند اینفینیکس در کارخانه‌های تاسیس شده در چین ساخته شده و در مراکز تحقیق و توسعه فرانسه و کره طراحی می‌شوند.

کیفیت محصولات Infinix Mobile چگونه است؟

اینفینیکس

همانطور که قبلا اشاره کردیم، گوشی‌های برند اینفینیکس در کشور چین تولید می‌شوند و به همین خاطر هزینه‌ی تولید کمتری نسبت به سایر برندها دارند. با توجه به پیشینه محصولات چینی در کشور، ما دید مثبتی نسبت به محصولات این کشور نداریم، اما باید به این نکته توجه داشت که چین در کنار محصولات بدی که تولید کرده است کالاهای بسیار خوب و با کیفیتی نیز به بازار عرضه کرده است. به عنوان مثال گوشی‌های شرکت‌های شیائومی و هواوی سال‌هاست که در کشورهای مختلف عرضه می‌شوند و دارای طرفداران بسیاری در اقساء نقاط جهان هستند.

برای اینکه نگاه واقع بینانه‌تری به عملکرد گوشی‌های این برند و خرید گوشی اینفینیکس داشته باشید، می‌توانید در سایت‌های خارجی کمی جست‌وجو کرده و نظرات کاربران را بخوانید، اما بر اساس تحقیقاتی که ما انجام دادیم، بسیاری از کاربران کمپانی اینفینیکس، از گوشی‌های این برند رضایت دارند، اما باید این نکته را ذکر کنیم که رضایت کاربران بیشتر از گوشی‌های پرچمدار این شرکت است و نظر مشتریان این بوده است که گوشی‌های میان‌رده اینفینیکس کارکرد ضعیف‌تری دارند. قیمت گوشی‌های پرچمدار اینفینیکس در مقایسه با برندهای دیگری مانند سامسونگ بسیار کمتر بوده و برابر با قیمت گوشی‌های میان‌رده کمپانی‌های دیگر است.

معرفی بهترین مدل‌های گوشی اینفینیکس

آیا به دنبال برترین مدل‌های گوشی اینفینیکس ۲۰۲۲ هستید؟ همین لحظه تحقیقات خود را متوقف کنید، زیرا در این بخش می‌خواهیم ۳ مدل برتر گوشی اینفینیکس را معرفی کنیم.

  • اینفینیکس Zero X Pro

اگر به دنبال گوشی هستید که آخرین تکنولوژی کمپانی اینفینیکس را نشان دهد، مدل Zero X Pro تنها اسمارت‌فون حال حاضر اینفینیکس است که در همه جنبه‌های خود، آخرین و بهترین فناوری‌های برند اینفینیکس را داشته باشد. مدل اینفینیکس Zero X Pro یکی از پرچمداران این کمپانی نوظهور است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پنل پشتی و جلویی گوشی هر دو از جنس شیشه بوده که جنس شیشه‌ها هنوز مشخص نیست. نوع پنل صفحه نمایش این دستگاه AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۱۰۸۰p است. تراشه این دستگاه MediaTek Helio G95 که جزو پردازنده‌های گیمینگ محور این کمپانی است. البته پردازنده گوشی Zero X Pro در مقایسه با تراشه‌های دیگر موجود در بازار تعریف چندانی ندارد، اما در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده‌ای است سری Z در کمپانی infinix است.

  • اینفینکس Note 11 Pro

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ پرو که در اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد، مانند گذشتگان خود دارای صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی ال سی دی است اما این بار با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند. پردازنده این مدل MediaTek Helio G96 است که سریع‌ترین تراشه به کار برده شده در گوشی‌های این شرکت است.

  • اینفینیکس Hot 11

اگر به دنبال جدیدترین گوشی Infinix Hot در بازار هستید، اینفینیکس هات ۱۱ تازه ترین مدل این سری از اسمارت‌ فون‌های infinix است. پنل نمایش اینفینیکس Hot 11 از نوع LCD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. شرکت اینفینیکس برای معقول نگه داشتن قیمت این مدل، پردازنده ضعیف‌تری نسبت به مدل قبلی آن انتخاب کرده که MediaTek Helio G37 است.

جمع‌ بندی

ما در این مطلب از ایسل به معرفی برند اینفینیکس و به طور کلی به عملکرد گوشی‌های آن پرداختیم. اگر به دنبال گوشی ارزان قیمتی با امکانات و کیفیت خوبی هستید، برند اینفینیکس انتخاب بسیار خوبی برای شما است. وقتی قیمت کم گوشی های اینفینیکس را با امکاناتی که به ما می‌دهند مقایسه می‌کنیم، متوجه این موضوع می‌شویم که اسمارت‌ فون‌های اینفینیکس واقعا ارزش خرید دارند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.