تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 583835

خوشمزه ترین قهوه با اسپرسوساز دلونگی 685

خوشمزه ترین قهوه با اسپرسوساز دلونگی 685

راز طول عمر طولانی فقط با یک فنجان قهوه به نقل قول از کافه دانش اسپرسوساز دلونگی 685، برای درست کردن کاپوچینو، لاته و نوشیدنی های دیگر بر پایه قهوه به کمک شما می آید. قیمت دلونگی 685 بسیار مقرون به صرفه است و در کنار ویژگی های دیگری که دارد، آن را به یک گزینه ایده

راز طول عمر طولانی فقط با یک فنجان قهوه

به نقل قول از کافه دانش اسپرسوساز دلونگی 685، برای درست کردن کاپوچینو، لاته و نوشیدنی های دیگر بر پایه قهوه به کمک شما می آید. قیمت دلونگی 685 بسیار مقرون به صرفه است و در کنار ویژگی های دیگری که دارد، آن را به یک گزینه ایده آل برای خرید تبدیل کرده است. تاریخچه قهوه داستانی جذاب است. دانه آن قرن‌ ها است به سراسر جهان سفر کرده است، از کشور های سخت‌ گیر قاچاق شده، از خانواده سلطنتی ربوده شده و کل کشور ها و اقتصاد ها را تغییر داده است. قابل توجه است که چگونه یک دانه کوچک از درختان کوچک در اتیوپی می تواند به دومین کالای بزرگ تجارت شده در جهان تبدیل شود و این نوشیدنی لذیذ برای سلامت بدن بسیار مفید است یک فنجان قهوه هر روز راز طول عمر طولانی می باشد .

دلونگی 685

نوشیدنی هایی که با دلونگی 685 تهیه می شود

یکی از انواع قهوه هایی که می توانید با اسپرسوساز دلونگی 685 تهیه کنید، کاپوچینو می باشد.

یک کاپوچینو که در طول هر دو جنگ جهانی کاملا شناخته شده و محبوب شد، با یک لایه پایینی یک یا دو شات اسپرسو (معمولاً دو شات در ایالات متحده) شروع می شود. لایه دوم شیر بخارپز شده روی آن اضافه می شود و به دنبال آن یک لایه ضخیم و مطبوع از فوم اضافه می شود تا بافت مخملی لوکسی به نوشیدنی بدهد.

یک کاپوچینو به دلیل داشتن شیر کمتر و کف بیشتر نسبت به لاته، طعم اسپرسو بسیار قوی تری نسبت به لاته دارد. یک باریستا زمانی که بتواند کاپوچینوی کاملی بسازد، بسیار حرفه ای است – وقتی کاپوچینوی ما به درستی ساخته شود، نسبت مایع به کف 1 به 1 خواهد داشت که متخصصان می توانند بر اساس وزن نوشیدنی آن را تعیین کنند. با کمک دلونگی 685 می توانید این کیفیت و حرفه ای بودن را به دست آورید.

لاته با همان پایه شروع می شود – یک شات یا دو شات اسپرسو. این اسپرسو سپس با چندین اونس شیر بخار پز ترکیب می شود تا یک نوشیدنی غنی و خامه ای ایجاد شود که طعم اسپرسو ظریف تری دارد. نسبت معمولی اسپرسو به شیر بخارپز حدود 1 به 2 است. سپس روی لاته با یک لایه فوم پوشانده می شود. طرز تهیه دقیق لاته بسیار متفاوت است، زیرا محبوبیت آنها در 20 سال گذشته افزایش یافته است. لاته همینطور اپدیت می‌ شود و اغلب با افزودن طعم‌ هایی مانند وانیل و فندق به یک نسخه شیرین تبدیل می‌ شود. باز هم اسپرسوساز دلونگی می تواند هر نوع لاته ای که بخواهید، برای شما آماده کند. به طور کلی، قهوه پس از نفت دومین کالای پرمعامله در جهان است و به یک رکن اصلی رژیم غذایی مدرن تبدیل شده است. قهوه در قرن شانزدهم در خاورمیانه برای کمک به تمرکز مورد استفاده قرار گرفت.

اسپرسوساز دلونگی 685

 

قیمت اسپرسوساز دلونگی 685

قبل از خرید هر کالایی، یکی از مواردی که به آن توجه می کنیم، قیمت آن است. در مورد قیمت اسپرسوساز دلونگی 685 باید بگوییم که قیمت ثابت نیست اما حدودا 6 میلیون و سیصد تا 7 میلیون تومان را برای خرید این دستگاه در نظر بگیرید.

‏Dēlonghi به شما امکان می دهد در خانه خود یک باریستا شوید. این به شما اعتماد به نفس می دهد که می توانید لاته، اسپرسو و کاپوچینو هایی با کالیبر کافه ای سرو کنید که ممکن است مهمانان شما دوست داشته باشند. این دستگاه اسپرسوساز فوق اتوماتیک زمان انتظار در صف های صف در کافی شاپ ها را کاهش می دهد. با لمس یک دکمه می توانید هر نوع نوشیدنی قهوه دلخواه را تهیه کنید.

اسپرسوساز 685 با وجود اندازه اش، ویژگی های امیدوارکننده زیادی را نشان می دهد. اینها پنل های کنترل با تنظیمات منوی قابل برنامه ریزی، یک مخزن بزرگ آب، یک سیستم مستقیم به دم کردن، قطعات قابل جداسازی آسان برای تمیز کردن و یک برنامه رسوب زدایی هستند.

این دستگاه فوق اتوماتیک که قادر به تهیه اسپرسو، قهوه، کاپوچینو، نوشیدنی های لاته و غیره است، دارای سیستم منحصربفرد دانه به دم است که دانه های قهوه را درست قبل از دم کردن برای اسپرسوی فوق العاده معطر آسیاب می کند. این دستگاه مجهز به دیگ از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ است که توزیع گرمای عالی را ارائه می‌ کند و همچنین عملکرد گرم‌ کردن فوری را ارائه می‌ دهد که بدون توجه به فاصله زمانی بین فنجان‌ ها، دستگاه را در دمای ایده‌آل نگه می‌ دارد.

جستجوی بهترین دستگاه اسپرسوساز فوق اتوماتیک در بودجه شما می تواند دلهره آور باشد. هنگامی که در اینترنت گشت و گذار می کنید، یکسری توصیه ها در مورد مارک های مختلف وجود دارد.

قیمت دلونگی 685

 

ویژگی های اسپرسوساز دلونگی 685

فشار حرفه ای 15 بار هر بار نتایج با کیفیت را تضمین می کند و کنترل های قابل تنظیم به شما امکان می دهد تغییراتی را برای ترجیحات سلیقه شخصی خود ایجاد کنید.

هر چه ترجیح می دهید – اسپرسو یک یا دو نفره، کاپوچینو یا لاته – دستگاه نوشیدنی های معتبر با کیفیت باریستا را درست می کند، همانطور که در خانه به جای کافی شاپ قهوه مورد علاقه خود را می نوشید.

دکمه قابل تنظیم درجه به شما امکان می دهد تا سطوح کف و بخار را تنظیم کنید تا انواع نوشیدنی های خوشمزه بر پایه اسپرسو را بدون هیچ تلاشی تنظیم کنید.

ویژگی توقف خودکار جریان، مقدار مناسبی از اسپرسو را پخش می کند. اگر نوشیدنی با اندازه بزرگتر را ترجیح می دهید، مشکلی نیست.

سینی قطره چکه دوتایی به راحتی تنظیم یا جدا می شود تا برای فنجان های بلندتر مانند لیوان های لاته قرار گیرد.

زمان گرمایش سریع 40 ثانیه ای هم ویژگی های دلونگی 685 را تضمین می کند.

قیمت اسپرسوساز دلونگی 685، ارزش خریدش را دارد؟

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 یک اسپرسو ساز با توان 1350 وات محصولی با کیفیت بسیار بالا در درست کردن و تهیە اسپرسوی خوش طعم و مزە و همراه با کف شیر مطلوب می باشد.

قیمت اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685  در مقابل مشخصات و کاربرد بسیار بالای این مدل بسیار مقرون به صرفه می باشد. به نحوی طراحی و قیمت گذاری شده که هم برای منازل و هم کافه ها قابل استفاده است. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685  دارای طرح ها و رنگ های مختلف در رده مشخصات خود می باشد. همچنین از ویژگی های این محصول می شود به قابلیت آماده به کار بودن آن و کاپوچینوساز بودن آن هم اشاره کرد. دارای فیلتر برای آب است که هزینه های جانبی را کاهش می دهد و در کل دستگاهی است که نظرات خریداران را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید اسپرسوساز با قیمت مناسب دارید، دلونگی 685 را از دست ندهید! فقط حواستان باشد که دلونگی را با این قیمت، از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن اسپرسوساز فوق العاده خود، مطمئن باشید. هنگام خرید گارانتی معتبر را هم از فروشنده خود بخواهید.

منبع : کالابازرگان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.