تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 583707

خوشبوترین بادی اسپلش های بازار کدام هستند؟

خوشبوترین بادی اسپلش های بازار کدام هستند؟

خوشبوکننده‌های بدن از جمله ضروری‌ترین موادی هستند که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و در حفظ بهداشت شخصی نقش بسزایی دارند‌. برندهای متنوعی در بازار خوشبوکننده‌های بدن را با رایحه‌های گوناگون برای آقایان و بانوان عرضه می‌نمایند. بنابراین خوشبوکننده‌ها جزء مواد بهداشتی مورد نیاز و الزامی به شمار می‌آیند. در ادامه شما را

خوشبوکننده‌های بدن از جمله ضروری‌ترین موادی هستند که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و در حفظ بهداشت شخصی نقش بسزایی دارند‌. برندهای متنوعی در بازار خوشبوکننده‌های بدن را با رایحه‌های گوناگون برای آقایان و بانوان عرضه می‌نمایند. بنابراین خوشبوکننده‌ها جزء مواد بهداشتی مورد نیاز و الزامی به شمار می‌آیند. در ادامه شما را با بادی اسپلش و سازوکار آن آشنا کرده و چندی از بهترین و مطرح‌ترین برندهای تولید کننده این نوع محصولات را معرفی می‌نماییم.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها از جمله خوشبو کننده‌های بدن هستند که محبوبیت زیادی در میان افراد دارند. در فرمولاسیون این نوع خوشبو کننده‌ها ترکیبات طبیعی، الکل و آب مشاهده می‌شود. باید توجه داشت که ساختار بادی اسپلش با عطر و ادکلن تفاوت زیادی دارد. بادی اسپلش‌ها فاقد گاز و دارای حالت مایع هستند و به دلیل برخورداری از رایحه ملایم و خوشایند منجر به ایجاد حساسیت و یا سردرد نخواهند شد. البته باید توجه داشت که ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات مضر هستند و نباید در تماس مستقیم با پوست حساس صورت قرار گیرند یا با چشم افراد برخورد داشته باشند.

به همین دلیل نباید این نوع خوشبو کننده را در اختیار کودکان قرار دهید. از جمله ویژگی‌های بادی اسپلش این است که به سبب برخورداری از آب در ترکیبات خود باعث آبرسانی به پوست شده و نشاط و تازگی خاصی را در پوست ایجاد می‌کند تا به هنگام تعریق یا گرمای هوا احساس بهتری داشته باشید. یکی از الزامات استفاده از این مواد این است که نباید آن‌ها را در معرض حرارت یا شعله آتش قرار داد زیرا حرارت تاثیرات مضری بر روی این مواد اعمال می‌کند. از این رو بهتر است بعد استفاده از این خوشبوکننده در معرض تابش مستقیم اشعه‌های نور آفتاب قرار نگیرید.

خوشبوترین بادی اسپلش

مواد شیمیایی موجود در بادی اسپلش استفاده از آن برای بانوان باردار و افرادی که دچار حساسیت‌های پوستی شدید هستند را با محدودیت مواجه می‌کند. جذب این مواد از طریق پوست ممکن است در برخی موارد سبب بروز آسیب‌هایی در بدن مادر یا جنین شده و برای افرادی که آلرژی پوستی دارند خطر آفرین باشد. اما به طور کلی استفاده از بادی اسپلش جز برای مادران باردار و شیرده و افراد مبتلا به عوارض و آلرژی‌های پوستی محدودیتی ندارد و در میان بانوان و آقایان کاربرد ویژه‌ای دارد.

بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش

استفاده از بادی اسپلش پس از استحمام موجب ایجاد حس طراوت و تازگی شده و میزان تعریق را کاهش می‌دهد. بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از استحمام و شستشوی کامل پوست است. در این زمان منافذ پوست باز شده و تنفس پوستی به شکل بهتری صورت می‌گیرد. به این ترتیب جذب این مواد توسط منافذ پوست افزایش می‌یابد و حس طراوت و تازگی بیشتری در پوست بدن احساس می‌شود. بنابراین می‌توانید بعد از حمام و خشک کردن کامل بدن، بادی اسپلش را بر روی بخش‌های مختلف پوست بدن مانند زیر بغل، زیر گردن، زیر گلو، دست‌ها و … اسپری کنید.

راهکاری برای جذب بهتر بادی اسپلش و ماندگاری بالای آن

برای اینکه خوشبوکننده مورد نظر به شکل بهتری جذب پوست شده و ماندگاری رایحه آن بیشتر شود می‌توانید پیش از استفاده، پوست را به میزان کافی با آبرسان یا کرم مرطوب کننده پوشش دهید و سپس بادی اسپلش را بر روی نقطه دلخواه اسپری کنید. پس از اسپری کردن خوشبو کننده بر روی بدن اجازه دهید تا مواد آن بر روی پوست خشک شوند و بعد لباس بپوشید. البته باید در نظر داشت که ماندگاری این نوع خوشبوکننده به طور کلی نسبت به عطر و ادکلن کمتر است و بنابراین لازم است در طول روز آن را تمدید کنید.

البته استفاده از هر نوعی از خوشبو کننده‌ها مانند بادی اسپلش بعد از تعریق زیاد نتیجه چندان مناسبی ایجاد نمی‌کند. زیرا ادغام رایحه خوشبو کننده با بوی تعریق بدن ترکیبی نامطبوع را ایجاد خواهد نمود. قیمت بادی اسپلش نیز با توجه به نوع برند، ترکیبات، حجم و … متفاوت است. برای خوشبوتر کردن موهای خود نیز می‌توانید بادی اسپلش را بر روی برس یا شانه اسپری کرده و سپس موهای خود را شانه بزنید. برندهای مختلفی از بادی اسپلش‌ها با رایحه و حجم مختلف در بازار وجود دارند و خریداران می‌توانند بسته به نوع نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.

بهترین برندهای بادی اسپلش موجود در بازار

در ادامه با بهترین باد اسپلش‌های موجود در بازار آشنا می‌شوید:

خوشبوترین بادی اسپلش

مای

بادی اسپلش مای از محبوب‌ترین خوشبو کننده‌هایی است که مورد استفاده بانوان و آقایان قرار می‌گیرد. در میان مدل‌های مختلف بادی اسپلش مای آف رود، آیسی ویو و مونت وین محبوبیت بیشتری دارند‌. تمامی بادی اسپلش‌های زنانه و مردانه مای در فرمولاسیون خود دارای گلیسیرین هستند که به نرمی و لطافت بیشتر پوست کمک کرده، حس نشاط بیشتری در افراد ایجاد می‌کند از خشکی پوست و بروز حساسیت جلوگیری خواهد کرد. رایحه خنک و مطلوب بادی اسپلش‌های مام باعث شادابی و طراوت بیشتر شده و برای پوست‌های مستعد تعرق گزینه‌ای مناسب تلقی می‌شود.

شون

بادی اسپلش شون مدل آیلند دریم از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار است که ضمن از بین بردن بوی نامطبوع بدن، کاهش میزان تعرق و جلوگیری از حساسیت، به سلامت سلول‌های پوستی نیز کمک کرده و نشاط بیشتری را به وجود می‌آورد. رایحه طبیعی و میوه‌ای انواع بادی اسپلش‌های برند شون احساس متفاوت و خوشایندی را ایجاد کرده و با محافظت طولانی مدت برای فعالیت‌های روزانه گزینه‌ای بسیار مناسب است. برای خرید بادی اسپلش شون با توجه به فرمولاسیون محصول، رایحه مورد نظر و حجم آن اقدام نمایید.

نیوآ

بادی اسپلش اورجینال نیوآ مدل اسپرینت مخصوص استفاده آقایان بوده و علاوه بر برخورداری از رایحه مطلوب شرقی، ماندگاری بالایی داشته و از بروز هر گونه حساسیت پوستی ممانعت می‌کند. این بادی اسپلش با خاصیت ضد تعریق خود، بوی بدن را کنترل کرده و تجربه‌ای فوق‌العاده از نشاط، تازگی و طراوت را ایجاد می‌کند.

سخن پایانی

بادی اسپلش‌ها خوشبو کننده‌های ضد تعریقی هستند که با اسانس‌های شیرین، تند، تلخ و ملایم مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی نقش پررنگی در رعایت بهداشت فردی دارند. این نوع محصولات علاوه بر قیمت مقرون به صرفه دارای ویژگی‌های استثنایی خاصی بوده و باعث می‌شوند احساس متفاوتی را در طول روز تجربه نمایید. جهت خرید اینترنتی این محصول می‌توانید به درگاه‌های ارتباطی سایت مو تن رو مراجعه نموده و روند ثبت سفارش را سپری کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.