تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 59068

خودرو شاهکار طراح ایرانی، کانسپت اسمارت #۱ روانه خط تولید شد+عکس

خودرو شاهکار طراح ایرانی، کانسپت اسمارت #۱ روانه خط تولید شد+عکس

خودرو شاهکار طراح ایرانی، کانسپت اسمارت #۱ روانه خط تولید شد+عکسکانسپت اسمارت #۱ که توسط طراح ایرانی، محمد حسین امینی یکتا طراحی شده به مرحله تولید رسید. در ادامه با مشخصات این خودرو مفهومی آشنا می‌شو..

خودرو شاهکار طراح ایرانی، کانسپت اسمارت #۱ روانه خط تولید شد+عکس

کانسپت اسمارت #۱ که توسط طراح ایرانی، محمد حسین امینی یکتا طراحی شده به مرحله تولید رسید. در ادامه با مشخصات این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

کانسپت اسمارت #۱ وارد خط تولید شد تا به عنوان نخستین کراس اوور الکتریکی برند چینی اسمارت به بازار عرضه شود. این خودرو توسط محمد حسین امینی یکتا طراحی شد و مدتی قبل برای نخستین بار در نمایشگاه ماشین مونیخ به عنوان یک کراس اوور الکتریکی جمع‌جور به معرض نمایش درآمد.

مشخصات خودرو اسمارت #۱

خودرو

کانسپت اسمارت #۱ دارای ۴۲۹۰ میلی‌متر طول، ۱۹۱۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۹۸ میلی‌متر ارتفاع است که با چنین ابعادی در ردیف کراس اوورهای برقی چون مرسدس بنز EQA قرار می‌گیرد.

خودرو

پتنت‌های نهایی که از این خودرو در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسیده نشان می‌دهد به جز اضافه شدن ورودی‌های هوای جدید و طراحی متفاوت کاپوت سایر بخش‌های این محصول با تغییری مواجه نشده و در واقع کاملا مشابه نسخه کانسپت خواهد بود.

خودرو

این برند چنینی به شکل کامل فرایند تولید محصولات دارای قوای محرکه احتراقی را حذف کرده و فقط به تولید خودروهای برقی تمرکز خواهد کرد. گوردن واگنر، مدیر طراحی برندهای مرسدس بنز اعلام کرد زبان طراحی جدید برند اسمارت در عین جوانی بیانگر بلوغ آن است.

خودرو

این کراس اوور الکتریکی از پنل‌های مشکی رنگ در دور تا دور بدنه می‌برد که با هدف افزایش استحکام خودرو در نظر گرفته شدند. همچنین درهای بدون فریم، سقف پانورامیک و اورهنگ‌های کوتاه به عنوان سایر ویژگی‌های برجسته این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو

سرنشینان با پنل حساس به لمس می‌توانند درهای عقب را باز کنند و در واقع دستگیره‌های سنتی حذف شدند. با توجه به اینکه فاصله بین دو محور این خودرو به حدود ۲۷۵۰ میلی‌متر می‌رسد، از این رو ۵ سرنشین این کراس اوور از فضای داخلی مناسبی برخوردار خواهند بود.

خودرو

محمد حسین امینی یکتا در طراحی این خودرو از ستون‌های B استفاده نکرده است و سقف شیشه‌ای این خودرو نیز یک فضای باز را در اختیار سرنشینان قرار خواهد کرد.

خودرو

هنوز مشخصات فنی این خودرو به طور کامل منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد مشخصات فنی آن طبق پلتفرم اختصاصی شرکت جیلی طراحی خواهد شد. از سایر ویژگی‌های مهم این کراس اوور نیز می‌توان به شارژ سریع، برد زیاد و پشتیبانی از به‌روزرسانی نرم افزاری از راه دور اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.